مرجع خبری رئال مادرید : دو حضور 15 دقیقه در مقابل الچه و سلتا کافی بود تا بفهمیم که هازارد همچنان تا سطح تبدیل شدن به ستاره رئال مادرید فاصله دارد. بازیکن بلژیکی پس از نهمین مصدومیت خود رد شرایطی برگشته که لوکاس وازکز و اسنسیو بهترین نمایش خود را در بازی دیشب داشتند.

لوکاس وازکز پدیده فصل بوده که بر خلاف انتظارات جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی رئال مادرید دارد. او شانزده بازی پیاپی در ترکیب اصلی بوده و در مقابل سلتا برای اولین بار پس از دو سال و نیم با ضربه سر گلزنی کرد. چهار گل آخرش در لالیگا با پاس بنزما بود اما این بار با پاس آسنسیو گلزنی کرد. آسنسیو نیز در مقابل سلتا بهترین بازی فصلش را داشت. مارکو در چهار تا از پنج گل اخیر رئال نقش داشته و عملکرد خوبی داشته است. مارکو در این فصل بیست بازی در رئال داشته که در ده تایش فیکس بوده است.

حالا قرار گرفتن هازارد در ترکیب با درخشش این دو وینگر سخت است. البته ادن در مقابل اوساسونا به نظر می رسد که بالاخره در ترکیب قرار می گیرد. محرومیت کارواخال باعث می شود که لوکاس در پست دفاع راست قرار بگیرد، بدین ترتیب آسنسیو به بال راست می رود و هازارد باید در اولین بازی فیکس خود پس از مصدومیت ثابت کند که شایستگی خضور در ترکیب را دارد چرا که بعد از آن نوبت بازی با بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام است که اگر رئال به فینال برود، احتمال دارد که مقابل بارسا قرار بگیرد.