مرجع خبری رئال مادرید : زیدان مربی فرانسوی از زمانی که تعداد تعویض ها از سه به پنج افزایش پیدا کرده به ندرت و خیلی کم از کل تعویض هایش استفاده کرده است. در حقیقت مربی فرانسوی از آن مربیانی است که معمولا اعتقاد چندانی به تعویض ندارد.

زیدان در هفت بازی اخیرش ترکیب و بدنه ثابتی را داشته و به ندرت از سیستم چرخشی استفاده کرده اما در کنارش به ندرت به سراغ تعویض ها رفته است.مربی فرانسوی اما در مقابل سلتا بالاخره پس از هشت بازی از تمام پنج تعویض خود استفاده کرد. زیدان در هشت بازی قبلی هرگز به بیش از سه تعویض نرسیده بود و به طور مثال در مقابل سویا فقط یک تعویض انجام داد. زیدان پس از بوردالاس دومین مربی لالیگا از نظر کمترین تعویض با 3.59 تا در هر بازی بوده است.

زیزو در مقابل سلتا از ترکیبی استفاده کرد که به جز ناچو که به خاطر مصدومیت راموس بازی کرد، بقیه ترکیبش بدنه ههای ثابت تیم بودند. از طرفی اودگارد در این بازی به عنوان یار تعویضی بازی کرد که این اولین حضورش پس از مصدومیت بود که پنج دقیقه فرصت پیدا کرد. ماریانو هم در وقت اضافه دقایقی بازی کرد. میلیتائو و اودریوزولا فعلا تنها بازیکنانی هستند که در چهار بازی اخیر حتی یک دقیقه هم بازی نکرده اند. ایسکو در مقابل سلتا نیمکت نشین بود و مقابل الچه به علت پدر شدن بازی نکرد اما مقابل گرانادا 12 دقیقه حضور داشت.