مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در این فصل به خوبی از پس تیم های نیمه بالای جدول لالیگا برآمده است. با احتساب بازی با سلتا، رئال مادرید از هشت بازی و 24 امتیاز ممکن مقابل 9 تیم بالای جدول لالیگا 20 امتیاز گرفته و مجموعا شش برد و دو تساوی داشته است.

رئال مادرید مقابل اتلتیکو، سویا، بارسلونا، گرانادا، سلتا و بتیس پیروز شده و سوسیه داد و ویارئال از تیم زیدان مساوی گرفته اند. در میان تیم های لیگ های بزرگ اروپایی، میلان هنوز مقابل یووه و آتالانتا بازی نکرده و مقابل رم و هلاس مساوی کرده است. این در حالیست که رئال در حال حاضر بسیاری از بازیهای خارج از خانه بزرگش نظیر بارسا، سویا و ویارئال را انجام داده است. تنها شکست اتلتیکوی صدرنشین هم مقابل رئال مادرید بوده است.

رئال مادرید البته در مقابل تیم های نیمه پایین جدول لالیگا امتیازات زیادی را از دست داده و به همین خاطر از 17 بازی فصل خود 36 امتیاز گرفته یعیی 55.5 درصد امتیازات ممکن را کسب کرده است. تیم زیدان در انتظار بازی با اوساسونا و بازی معوقه مقابل ختافه مجموعا 11 امتیاز را مقابل 9 تیم نیمه پایین جدول از دست داده: شکست مقابل کادیز، والنسیا و آلاوز و تساوی در زمین الچه. تنها برد آسان فصل رئال مادرید در مقابل هوئسکا بوده است. رئال قطعا اگر بخواهد قهرمان لالیگا شود باید در نیم فصل دوم از امتیاز دادن مقابل تیم های نیمه پایین جدول دست بکشد.