مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان مربی فرانسوی که همیشه به استفاده از تمام نفرات و امکانات معروف بوده در این فصل ترجیح داده که قید برخی از نفرات را به کل بزند. بازیکنانی نظیر میلیتائو (50 میلیون یورو)، اودریوزولا (35)، اودگارد (2.8) و یوویچ (60) چهار بازیکنی هستند که رئال مادرید با هدف آینده برایشان جذب کرد و نزدیک 150 میلیون یورو برایشان هزینه کرد اما زیدان فعلا اعتمادی به آنها ندارد.

در حقیقت هیچ کدام از این بازیکنان بیشتر از 25 سال سن ندارند و میانگین سنی این چهار نفر 23 سال است. آنها آینده باشگاه هستند اما باشگاه هستند اما اگر بخواهند شرایط را عوض کنند باید فرصت پیدا کنند و بازی کنند. میلیتائو قرار بود که به تدریج جای راموس را در ترکیب بگیرد و زوج راموس در سالهای آینده شود اما در حال حاضر ناچو از او سبقت گرفته است. مدافع برزیلی با 224 دقیقه نفر چهارم است.

ماجرای اودریوزولا هم روشن است. در حقیقت زیدان در حال حاضر در نبود کارواخال ترجیح مید هد از لوکاس یا ناچو به عنوان دفاع راست استفاده کند. آلوارو در این فصل 57 دقیقه بازی کرده و جایی در آینده رئال نخواهد داشت.

اودگارد نیز که با نظر شخص زیدان به باشگاه برگشت،  بیش از شش هفته است که در رئال فیکس نبوده و در این مدت و از زمان بازگشتش از محرومیت فقط پنج دقیقه مقابل سلتا بازی کرده است. از سویی یوویچ هم که یک سال و نیم پیش به رئال آمد در این فصل حتی از ماریانو که همیشه در لیست فروش زیدان بوده هم کمتر بازی کرده است. به هر صورت به نظر می رسد که چهار بازیکن آینده دار رئال حالا از نظر زیدان در لیست فروش هستند.