مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و آلکویانو شرکت کرد.

متوقف شدن تمدید راموس و لوکاس در مقابل شایعه جذب آلابا:” هیچ کدام ربطی به هم ندارند. آنها مدتهاست که بازیکن رئال هستند و روی کار خود در رئال تمرکز دارند و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.”

ناراحت می شوی که پس از هر شکست مورد انتقاد قرار بگیری؟”چه خسته بشوم و چه نه، فرقی ندارد. تفاوتی ایجاد نخواهد شد و این اتفاقات ادامه خواهد داشت. به این مسائل فکر نمی کنم. در فوتبال یک نفر می برد و بقیه مورد انتقاد قرار می گیرند. افراد زیادی هستند که تلاش می کنند و مسائل زیادی نقش دارند. وقتی می بازیم، انتقاد وجود دارد و این هم بخشی از بازی است اما سعی می کنیم به کار خود ادامه بدهیم. همیشه لحظات مشکلی داشتیم و رئال مادرید واکنش نشان می دهد.”

امباپه و جذبش در همین تابستان:”متاسفم که پاسخ نمی دهم. مشکل ما بازی فرداست، بقیه مسائل متعلق به شماست تا در موردش صحبت کنید.”

نیمکت نشین ها و دوری از ریتم مسابقات :” این فرصتی برای ماست تا یک بازی عادی داشته باشیم و به برد برگردیم. ترکیب کاملی داریم. بازیکنان همه آماده هر چیزی هستند.”

بردن کوپا” سعی می کنیم که دست به کارهای بزرگی بزنیم. به کار خود ادامه می دهیم و سعی می کنیم که بازیهایمان را ببریم. درست است که تا کنون کوپا را نبرده ام و به همین خاطر برای بردنش انگیزه داریم. قطعا تورنمنتی نظیر کوپا شگفتی های زیادی دارد چرا که در همه کشورها همیشه همین بوده است. تیم هایی هستند که فرصت بازی مقابل یک تیم بزرگ را دارند.”

آلابا:” بازیکن تیم من نیست و به عنوان مربی در این جا هستم تا در مورد بازی فردا صحبت کنم. وارد این مسائل نمی شوم. به بازی فردا فکر می کنیم.”

شروع کوپا:” می دانیم که حریف ما یک تیم لالیگایی را حذف کرده است. می دانیم که در این تورنمنت چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد و از اولین لحظه 100 درصد آماده خواهیم بود تا در دام نیافتیم.”

مشکل هازارد چیست؟” قطعا همیشه با انگیزه است. بازیکنی است که نمی دانست که قرار است مصدوم شود و حالا شرایط برایش مشکل است. مصدومیتی طولانی داشته و حالا باید به سطح خود برگردد اما مطمئنم که به سطح خودش برمی گردد. یک لحظه هم به او تردیدی ندارم.”

ناراحت می شوید که بازیکنانی نظیر یوویچ در تیم های دیگر می درخشند و بعد از شما انتقاد می شود؟”بله اما این ساده ترین کار است که بگویند من مقصر بوده ام. من همیشه از بازیکنانم حمایت کرده ام. گاهی بازیکنانی که در این جا می مانند، می دانند که در این جا چه شرایطی وجود دارد و کار در رئال مادرید مشکل است. بعد از آن لحظاتی وجود دارند که یک بازیکن از تیم می رود و می خواهد خودش را ثابت کند. این اتفاقی است که برای لوکا بازی کرده است. می دانیم که بازی کردن در بیرون و درون رئال متفاوت است. لوکا 22 ساله اس و در آینده می تواند ثابت کند که شایسته حضور در رئال است. برای مه همین است. رقابت خیلی بالاست. مربی مقصر نیست. بازیکنان همیشه می خواهند خودشان را ثابت کنند. خوشحال شدم که دو گل زد. خودش می داند که چه کار می کند. به خاطر کاری که کرده خوشحالم. بازیکن رئال است و برایش آرزوی موفقیت می کنم.”

به نظر شما بازیکنانی نظیر امباپه باید خودشان تیم بعدی خود را انتخاب کنند؟” در نهایت همین طور است. رونالدو هم زمانی همین را گفت اما هر کسی باید به قراردادش و مسائل خودش توجه کند. خوب نیست که وارد این مسائل شوی.”

جدایی اودریوزولا و میلیتائو:” تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. به یوویچ نگاه کنید… من بازیکنانم را خیلی دوست دارم. در این جا هستند و سعی می کنیم که روی همه حساب کنیم. اگر قرار باشد که اتفاقی رخ بدهد، ببینیم چه می شود.”