مرجع خبری رئال مادرید : لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید که در آینتراخت فرانکفورت خوش درخشیده، در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

بازگشت به آینتراخت:” خیلی خوشحالم که برگشتم. خیلی خوشحال هستم و سعی می کنم که بهترین عملکردم را درون زمین داششته باشم. در دوران حضورم در رئال مادرید دو گل زدم و حالا در این جا سه گل زده ام. شهر، باشگاه و مهمتر از همه کل تیم عملکرد خوبی داشته اند. در رئال مادرید بدشانس بودم. مصدومیت ها من را آزار دادند و جو هم چندان مناسب نبود. خوش شانس هستم که توانستم به آینتراخت برگردم و رفتار بی نظیری با من صورت گرفت.”

حضور در رئال مادرید:”باعث خوش شانسی بود که هر روز با بهترین های دنیا تمرین کردم. تجربه اندوزی کردم و خودم را بازیکن بهتری می دانم. با وجود آن که نتوانستم درون زمین ثبات داشته باشم اما اتفاقات مثبت زیادی برایم رخ داد.”

ترکیب آینتراخت:” به شکل خوشایندی سورپرایز شدم. شرایط تیم از زمانی که جدا شدم، بهتر است. نمی توانم به شخص خاصی اشاره کنم اما به طور کلی سطح تیم خیلی خوب است. فعلا در هتل هستم. آسان نیست که برای این مدت کوتاه، خانه پیدا کنم. فعلا چیز دیگری عوض نشده است. شرایط شهر مقل قبل است و مشکلی برای هماهنگی نداشتم.”

مقایسه زیدان و هوتر:”وارد جزئیات نمی شوم. هر دوی آنها مربیان فوق العاده ای هستند. زیدان هم از نظر شخصی سطح خیلی خوبی دارد اما برای من ارتباط با آدی به زبان اسپانیایی آسان تر است چرا که اسپانیایی ام هنوز زیاد خوب نبود تا بتوانم با زیدان صحبت کنم. این جزئیات کار را راحت تر می کنند.”

فیکس شدن:” هنوز به زمان نیاز دارم تا صد در صد هماهنگ شوم. هنوز مصدومیتی جزئی دارم اما به تدریج هماهنگ خواهم شد و مربی می تواند به زودی از ابتدای بازیها روی من حساب کند.”

استقبال:”می دانم که باشگاه برای من و شهر چه اهمیتی دارد. به این گام اطمینان داشتم و بازیکنان نیز به من روحیه دادند. با هم می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم.”

مشکلات در رئال مادرید:” هر چقدر بیشتر بازی کردم، شرایط بهتر شد. هرگز اسان نیست که در تیمی نظیر رئال مادرید بازی کنی که سبک متفاوتی دارد و فشار خیلی بالاست. به همین خاطر بازگشت به آینتراخت گام مناسبی برای من بود. بازگشت به رئال مادرید؟ به آینده نگاه می کنم. روی اینتراخت تمرکز دارم. نمی خواهم چیزی را به کسی ثابت کنم. می دانم که بازیکن خوبی هستم و چه توانایی هایی دارم. به کلاس اسپانیایی نمی روم. یادگیری زبان را در مادرید شروع کردم اما در حال حاضر به کلاس های دیگری نمی روم.”

بحث حضور در اینتراخت در تابستان:”شایعاتی مطرح بود اما رئال همه چیز را متوقف کرد. حالا خوشحالم که به هدفم رسیده ام و توانستم برگردم. فعلا هدف دقیقی از نظر تعداد گل در آینتراخت برای خود مشخص نکرده ام. قطعا اگر مثل بازیهای اخیر بازی کنیم، می توانیم به چمپیونزلیگ صعود کنیم.”