مرجع خبری رئال مادرید : زمان برای رئال مادرید به سرعت می گذرد و به نظر می رسد که کاپیتان و راموس همچنین لوکاس وازکز آخرین ماه های حضورشان در رئال را سپری می کنند و پنج ماه دیگر مجبورند که راه دیگری را انتخاب کنند.

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار محبوب فلورنتینو پرز در نشریه مارکا گزارش داده است که در حال حاضر تمدید این دو خوشبینانه نیست و نمی توان چندان امیدوار بود هر چند که هنوز هیچ چیز قطعی نیست. در حقیقت راموس و لوکاس هر دو پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای تمدید را رد کرده اند و به همین خاطر در حال حاضر احتمال این که جدا شوند خیلی بیشتر از این است که بمانند چرا که می توانند پیشنهادهایشان را بررسی کنند و اگر پیشنهادی بهتر از رئال مادرید داشته باشند، آن را بپردازند.

مدیران رئال مادرید در حال حاضر حتی جانشین راموس که آلابا است را انتخاب کرده اند. مذاکرات با بازیکن اتریشی جدی است و او می تواند فصل بعد زوج راموس در خط دفاعی رئال مادرید باشد.

از سویی دیاز در این مقاله به این نکته اشاره کرده است که در حال حاضر رابطه باشگاه های بزرگ اروپا با هم خوب است. آنها جنگی برای بازیکنان همدیگر ندارند و سعی می کنند که اگر بازیکنی از تیم دیگر را می خواهند با صلح و آرامش همه چیز را حل کنند و به همین خاطر تا زمانی که جدایی راموس در رئال قطعی نشود، بعید است که باشگاه های دیگر پای میز مذاکره با وی بنشینند و پشت سر رئال با او صحبت کنند.