مرجع خبری رئال مادرید : اتلتیکو مادرید با شکست در خانه سویا عملا جنگ لالیگا را داغ کرد. آنها یک بازی سخت و مهم دیگر هم مقابل بارسلونا دارند.

در فاصله 9 هفته به پایان لالیگا به نظر می رسد که لالیگا غیرقابل پیش بینی تر از همیشه است. شاید ال کلاسیکوی شنبه آینده در دی استفانو تا حد زیادی در معادلات سرنوشت ساز باشد و هر تیمی که در این دوئل برنده شود شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

اتلتیکو که از میانه فصل در لالیگا امتیازات زیادی را از دست داده با شکست یک بر صفر در زمین سویا حالا 66 امتیازی است. یعنی رئال مادرید فقط سه امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. اگر رئال همه 9 بازی باقی مانده تا پایان فصل را ببرد و اتلتیکو در یکی از بازیهایش ببازد، رئال قهرمان می شود چرا که تیم زیدان از نظر بازی رو در رو از حریف پیش است. البته بارسلونا که این مزیت را دارد که بر خلاف رئال در اروپا نیست و تحت فشار نیست، اگر بازی فردای خود را ببرد به دو امتیازی صدر جدول خواهد رسید و رقابت میان سه تیم بالای جدول به شدت داغ خواهد بود.

لالیگایی که تا چند هفته پیش برای رئال مادرید یک رویا بود حالا در دسترس تر از همیشه است و تیم زیدان باید بازیهای لیگ را جدی بگیرد تا لالیگای 35 را در دی استفانو حفظ کند.