مرجع خبری رئال مادرید : بدون تماشاگر شدن بازیها باعث می شود که صدای بازیکنان و مربیان به وضوح شنیده شود. برخی از اصوات شنیده شده در حین ال کلاسیکوی شنبه را مرور می کنیم:

دقیقه 94 : درگیری لفظی میان کارواخال و راموس بالا گرفته بود. زمانی که کارواخال از تذکر داور به مربی بارسا خوشحالی کرد، کومان فریاد زد:”خفه شو عوضی.” که در زمان سوت پایان بازی راموس و کارواخال در جوابش گفتند:” برو گمشو خونه تون!” حاشیه دیگر مربوط به تشویق کنایه وار پیکه در زمان اعلام چهار دقیقه وقت اضافه بود چرا که انتظار داشت وقت اضافه بیشتری گرفته شود.

دقیقه 84: کومان به پنالتی معتقد بود و خطاب به داور فریاد زد:” نگاه کن داداش.”  راموس در جوابش گفت:”شیرجه زد” تا درگیری لفظی شدت بگیرد.

دقیقه 78: وقتی داور برای رفع مشکل فنی از زمین خارج شد یک نفر از روی نیمکت بارسا فریاد زد:” وقت را نگه داشتی؟”

دقیقه 64: نیمکت نشین های بارسا بعد از گل مینگزا زوق زده شدند و گفتند:” تیم، به پیش.”

دقیقه 55 : راموس از خیل مانزانو خواست که خطا روی کاسمیرو را بگیرد و فریاد زد:” کارت داشت.”

دقیقه 53: راموس روی ضدحمله کروس فریاد زد:” برس  تونی، برس.”

نیمه اول: راموس و کارواخال پس از مهار توپ مسی توسط کورتوا فریاد زدند:” عای است، تیبو.” از سویی روی صحنه مصدومیت لوکاس، نیمکت رئال از داور خواست تا به لوکاس کارت بدهد. وقتی هم دمبله روی زمین افتاد، راموس فریاد زد:”بلند شو.” در صحنه خطا روی وینیسیوس، راموس و کارواخال فریاد زدند:” در محوطه جریمه بود، داداش.” وقتی هند مودریچ گرفته شد، نیمکت نشین های رئال فریاد زدند:” باز شروع شد.” وقتی دست در برخورد با فدریکو والورده روی زمین افتاد، فریاد زد:” بلند شو.”