مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با هدایت زیدان هر سه ال کلاسیکوی خود را برده است. در حالی که رئال از نظر تعداد برد در ال کلاسیکوها از بارسا عقب افتاد حالا با این سه برد پیاپی از حریف سبقت گرفت.

بارسلونا با دو پیروزی در چهار روز در مقابل بارسلونای سولاری به 96 برد در 243 ال کلاسیکو رسید و از رئال مادرید با 95 برد سبقت گرفت. در آن فصل رئال با لوپتگی هم در مقابل بارسا شکست خورده بود و مجموع سه تا از چهار بازی خود مقابل تیم کاتالان را باخته بود. اما حالا ورق کاملا برگشته است و رئال مادرید 98-96از نظر تعداد برد در ال کلاسیکو از بارسا پیش افتاده است.زیدان در این مدت چهار ال کلاسیکو داشته که سه تا را برده و یکی را با مساوی به پایان برده است.

آخرین باری که رئال در دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا پیروز شد به فصل 08-2007 زیر نظر شوستر برمی گردد که رئال در نیوکمپ با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در برنابئو با نتیجه چهار بر یک.

از سویی آخرین باری که رئال در سه ال کلاسیکوی پیاپی برنده شد به سالهای 1977 تا 1978 برمی گردد که رئال با نتایج چهار بر صفر و سه بر یک در خانه و سه بر دو در نیوکمپ پیروز شد. بهترین رکورد تاریخ رئال شش برد پیاپی در ال کلاسیکوها یبن سالهای 1962 تا 1965 است.

مسی 599 دقیقه پیاپی در مقابل بارسلونا هیچ گل یا پاس گلی نداشت. آخرین گلش مقابل رئلا به دوم آوریل 2018 برمی گردد که بعد از آن رونالدو از رئال رفت و نور مسی در ال کلاسیکوها کلا خاموش شد.