مرجع خبری رئال مادرید : اگر قرار باشد که چیزی از  کریم بنزما مهاجم فرانسوی در تاریخ رئال مادرید در یادها بماند مربوط به شاهکارهای هنری و تکنیک بی نظیرش است. در حقیقت کریم  در سالهای اخیر آمار گلزنی خود را بهبود بخشیده و یکی از بهترین گلزنان تاریخ رئال است اما چیزی که بیش از همه از او به یادگار می ماند، گلهای تکنیکی و حرکات نمایشی اوست.

کریم در نیوکمپ با یک گل پشت پا، ترشتگن را مقهور خود کرد اما حقیقت این است که این چیزی نیست که هواداران رئال مادرید را شگفت زده کرده باشد چرا که رئالی ها به کارهای غیرممکن بنزما عادت دارند.

یکی از ماندگارترین حرکات بنزما در رئال مربوط به بازی برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ 17-2016 مقابل اتلتیکو بود. در آن شب بنزما با یک حرکت تکنیکی سه بازیکن اتلتیکو را محو خود کرد و پاس گلی را داد که باعث شد تا اتلتیکو از صعود کاملا ناامید شود و رئال مادرید به سمت فینال و کسب دوازدهمین قهرمانی اروپایی خود گام بردارد. کریم فصل گذشته یک پاس گل تماشایی به کاسمیرو مقابل اسپانیول داد تا رئال مادرید به سمت لالیگای 34 خود خیز بردارد.  یا این که در چمپیونزلیگ تجربه زدن یک گل برگردان تماشایی مقابل آژاکس را دارد یا در ال کلاسیکوی فصل 12-2011 ، در ابتدا پویول را کاملا محو کرد و بعدش دروازه پینتو را گشود.