مرجع خبری رئال مادرید : براهیم عبدالقادر دیاز ترکیب لیست استفانو پیولی برای بازی میلان و یوونتوس بود. در حقیقت براهیم فقط 62 دقیقه در چهار بازی آخر مقابل جنوا، ساسولو ، لاتزیو و بنونتو بازی کرده بود اما در مقابل یوونتوس فیکس شد و گل بی نظیری را زد.

گاتزتا دلوا اسپورت در تمجید از براهیم نوشت که مقابل تیم دل پیرو به سبک دل پیرو گل زده است که گلی برای ثبت در تاریخ است و این گل باید در تاریخ ثبت شود و براهیم می تواند آن را برای بچه هایش تعریف کند.البته براهیم جدا از آن از کیلینی پنالتی گرفت   هالبته شزنی ضربه کسیه را در دقیقه 58 مهار کرد  اما در هر صورت هافبک قرضی رئال مادرید به یک کابوس برای خط دفاعی یوونتوس تبدیل شد. گاتزتا در ادامه نوشت:” براهیم در دفاع نیز نمایش خوبی داشت و بهترین بازی خود را در میلان داشت.”

براهیم البته خودش هم از فیکس شدنش تعجب کرده بود و گفته بود :” از پیولی به خاطر اعتماد به خودم تشکر می کنم. سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و پاسهخ اعتمادش را بدهم.”

پیولی گفته است که براهیم او را یاد دوران بازی خودش می اندازد هر چند که این بازیکن از نظر بدنی قدرتمندتر از اوست. براهیم در این فصل 36 بازی در میلان داشته که فقط در 18 تایش فیکس بوده است که در 1687 دقیقه شش گل زده و سه پاس گل داده است.در این فصل هر بار که براهیم گل زده، میلان برده و به نوعی برای تیمش خوش شانسی می آورد.

براهیم دیاز در تابستان باید به رئال برگردد و باشگاه باید تصمیم بگیرد که بماند یا در فصل بعد نیز قرضی به تیمی دیگر برود.