مرجع خبری رئال مادرید : همه می دانند که هرناندز هرناندز ضدرئالی ترین داور حال حاضر لالیگاست که هر بار که برای رئال سوت می زند همیشه قضاوت هایی جنجالی و ضدرئالی را ثبت می کند که در همین فصل دربی مادرید را از رئال گرفت اما به نظر می رسد که رئال مادرید یک دشمن دیگر هم در اتاق داور ویدیویی دارد: گونزالس گونزالس.

در حقیقت گونزالس گونزالس در این فصل در اکثر بازیهای جنجالی و ناداوری ها علیه رئال سرپرست اتاق داور ویدیویی بوده است که یا با تذکر اشتباه به داور یا تذکر ندادن باعث شده تا تصمیم های جنجالی و اشتباهی صورت بگیرد و آخرین بار هم همین بازی جنجالی رئال و سویا بود که سیلی از تصمیم ها علیه رئال گرفته شده بود.

گونزالس گونزالس البته در بازی  اوایل فصل میان رئال و بتیس دو تصمیم مهم به سود رئال گرفت. او در آن بازی هم به اخراج بازیکن بتیس کمک کرد و هم به پنالتی به سود رئال تا رئال با نتیجه سه بر دو پیروز شود اما بقیه تصمیم های او در اتاق داور ویدیویی علیه رئال بودند.

به جز بازی با سویا، باید از بازی رئال و آلاوز اشاره کرد که کشیدن موهای مارسلو و پنالتی به سود رئال را به داور تذکر نداد، در بازی برگشت رئال و بتیس، پنالتی واضح به سود رئال را نگرفت و عجیب این که او در همان بازی جنجالی بازی رئال و اتلتیکو که هند پنالتی فلیپه گرفته نشد هم سرپرست اتاق داور ویدیویی بود. البته گونزالس در آن بازی به هرناندز هشدار داد که باید پنالتی بگیرد اما هرناندز با خودسری این کار را نکرد.