مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در میانه اخباری ناخوشایند باید به مقطع پایانی فصل و بازی مقابل گرانادا در روز پنجشنبه فکر کند. رئال مادرید اگر بخواهد همچنان شانسی برای لالیگا داشته باشد باید پنجشنبه شب در لوس کارمنس پیروز شود. گرانادا در این فصل دیگر تیم های بزرگ لالیگا یعنی اتلتیکو و بارسا را هم آزار داده است. بارسا سه شنبه باید به مصاف والنسیا برود در حالی که اتلتیکو چهارشنبه مقابل سوسیه داد قرار می گیرد. رئال مادرید نیز پنجشنبه شب (بامداد جمعه به وقت ایران) به مصاف گرانادا می رود.

بازی رئال مادرید و گرانادا پنجشنبه ساعت 12 بامداد به وقت محلی (حدود ساعت 2:30 جمعه به وقت ایران) به اتمام می رسد. در آن زمان اما درهای فرودگاه فدریکو گارسیا لورکا در گرانادا بسته خواهد شد. به همین خاطر رئال دو راه کار دارد: یا باید یک شب را در گرانادا بماند یا این که با دو اتوبوس فاصله میان دو شهر گرانادا و مالاگا را طی کند و از آن جا با یک هواپیما راهی مادرید شود. فاصله دو شهر 135 کیلومتر است یعنی اردوی رئال باید یک ساعت و نیم در اتوبوس باشد. اگر پرواز ساعت 2:30 بامداد انجام شود، رئالی ها ساعت 3:30 تا 4 بامداد به خانه هایشان خواهند رسید. رئالی ها بدین ترتیب باید استراحت کوتاهی داشته باشند و آماده سفر به بیلبائو برای بازی یکشنبه شوند. بازیهای یکشنبه به صورت همزمان ساعت 21 (به وقت ایران) برگزار خواهند شد. در حقیقت رئال مادرید دو بازی سرنوشت ساز لالیگایی خود را در برنامه ای پرفشار در عرض 72 ساعت برگزار خواهد کرد. بعد از آن رئال تقریبا یک هفته استراحت خواهد داشت اما تیم زیدان باید آماده 72 ساعت پرفشار باشند.

البته این اولین باری نیست که لالیگا برنامه ای علیه رئال مادرید را می چیند. در سال گذشته و در هفته های پایانی لالیگا که بعد از قرنطینه برگزار شد، بین دو بازی رئال مقابل ختافه در دوازدهم تیر و بازی مقابل بیلبائو در پانزدهم تیر فقط 62 ساعت فاصله بود در حالی که استراحت برای بارسا بیشتر بود. از سویی رئالی ها از ساعت بین دو بازی با چلسی هم دلخور بودند و اعتقاد داشتند که بازی مقابل اوساسونا به جای ساعت 23:30 باید در ساعات بعد از ظهر برگزار می شد.