مرجع خبری رئال مادرید : صرفنظر از هر اتفاقی در هفته پایانی لالیگا، رئال مادرید برای سال آینده به دنبال خرید یک کهکشانی است که امباپه گزینه مورد علاقه رئال مادرید است. بازیکنی که طیبعتا به عنوان یک ستاره و یک بازیکن فیکس به رئال مادرید می آید و حضورش روی بازیکنانی نظیر رودریگو گوئس، وینیسیوس و آسنسیو تاثیر می گذارد.

هر سه بازیکن احتمالا امشب مقابل ویارئال بازی می کنند. دو تا فیکس می شوند و دیگری از روی نیمکت وارد زمین می شوند. هر سه می دانند که خرید امباپه کار را برایشان برای فصل آینده سخت می کند و عرصه برایشان تنگ می شود و بازی مقابل ویارئال آخرین فرصت برای آنها خواهد بود تا در غیاب کیلیان خودی نشان بدهند.

وینیسیوس در این فصل با وجود شب درخشانی نظیر بازی مقابل لیورپول فصل چندان درخشانی نداشته و با وجود این که بیش از همیشه بازی کرده، فصل را با شش گل و چهار پاس گل به اتمام رسانده است.آسنسیو در این فصل فقط در چهار تا از بازیها حضور نداشته و زیدان به او کاملا اعتماد داشته اما به شدت بی ثبات بوده است. رودریگو از دو تای دیگر جوان تر است و جای زیاید برای پیشرفت دارد و از طرفی با مصدومیتی شدید مواجه بوده است اما در این فصل فقط دو گل و شش پاس گل داشته و آمار او هم درخشان نیست.