مرجع خبری رئال مادرید : لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا امروز ثابت کرد که چرا رئالی ها سالهاست که از او متنفر هستند. انریکه از زمان خیانتش به رئال و پیوستنش به بارسا به منفور رئالی ها تبدیل شد و حالا خط زدن ناچو و راموس از لیست اسپانیا همه رئالی ها را خشمگین کرده است.

حتی اگر خط خوردن راموس را به علت مصدومیت هایش در طول این فصل بدانیم، خط خوردن ناچو را به هیچ وجه نمی توان توجیه کرد به خصوص اگر به این نکته دقت کنیم که دو بازیکن نظیر دیگو یورنته و اریک گارسیا که فصلی معمولی داشته اند در لیست قرار گرفته اند در حالی که ناچو به خصوص در هفته های اخیر در خط دفاعی رئال بی نظیر بوده و نقشی کلیدی در روند خوب رئال در هفته های پایانی فصل داشته است.

اریک گارسیا در این فصل فقط 860 دقیقه در منچسترسیتی بازی کرده است. 40 درصد گلهای دریافتی فصل سیتی با حضور اریک گارسیا درون زمین بوده است. در حقیقت سیتی در 860 دقیقه با اریک گارسیا 12 گل خورده و میانگین هر هفتاد دقیقه یک گل خورده را داشته است.دیگو یورنته نیز در تیم متوسطی همچون لیدز فقط 1340 دقیقه بازی کرده در حالی که ناچو فصل را با 2763 دقیقه به پایان برد.

به نظر می رسد که خط زدن ناچو شوخی زشت و بیمزه انریکه با یکی از کاپیتان های رئال مادرید در فصل آینده بوده است و انریکه می خواسته ثابت کند که چقدر ضدرئالی است. از سویی انریکه با دعوت از اریک گارسیا بازیکن فصل آینده بارسلونا حسابی از کاتالان ها دلبری کرده است!