مرجع خبری رئال مادرید : هر چند که رئال مادرید تلویحا تائید کرده است که تابستانی بدون خرید را دارد اما شایعات ادامه دارد. برخی از شایعات سالهای اخیر در مورد بازیکنان مختلف را مرور می کنیم:

حسام عوار: هافبک فرانسوی لیون مدتهاست که مورد توجه رئال است اما گفته می شود که آرسنال در نظر دارد که با دستمزد سالانه 5.5 میلیون پوند و پرداخت 20 میلیون پوند به لیون این هافبک را بخرد و او را از رئال برباید.

خامس رودریگز: رادیو گل کاراکول در کلمبیا مدعی شده است که خامس رودریگز هافبک کلمبیایی در این تابستان به صورت رایگان از اورتون به رئال می آید و حتی ممکن است دستمزدش را هم کم کند. ادعایی که کمی بعید به نظر می رسد چرا که مدیران رئال کاملا مطمئن هستند که دوره خامس در رئال تمام شده و بعید است که بازیکن کلمبیایی را برای سومین دفعه در رئال ببینیم.

رافائل گررو: بیلد مدعی شده است که رئال مادرید در نظر دارد که دفاع چپ پرتغالی دورتموند را  برای رقابت با مندی بخرد اما در حال حاضر تیم آلمانی 60 میلیون یورو خواسته و به همین خاطر این انتقال بعید به نظر می رسد. البته با توجه به این که هنوز مارسلو از رئال نرفته این شایعه را هم نمی توان جدی گرفت چرا که اگر رئال بخواهد خامس را بخرد در ابتدا باید مارسلو را بفروشد چرا که بازیکن برزیلی سالی هشت میلیون یورو دستمزد می گیرد.

لوکاتلی: هافبک ساسولو چند وقتی است که نامش را سر زبان ها انداخته و در تیم ملی ایتالیا هم می درخشد. گفته می شود که لوکاتلی مورد توجه آنچلوتی است هر چند که یووه و پی اس جی هم شرایطش را دنبال می کنند. حالا اکرام کونور خبرنگار حوزه فوتبال ایتالیا مدعی شده که هر تیمی بخواهد این بازیکن را بخرد باید 35 تا 40 میلیون یورو هزینه کند.

جیووانی دی لورنزو: ماریو گیوفردی وکیل دفاع راست آینده دار فوتبال ایتالیا هم در مورد وی صحبت کرد و گفت:” تورنمنت هایی نظیر یورو فرصت بزرگی است تا بازیکنان خودشان را نشان بدهند. چلسی، رئال، اتلتیکو و پی اس جی می توانند نگاه بازیکنان را جلب کنند. اگر دی لورنزو مشتری داشته باشد، می توانم با ناپلوی صحبت کنیم.” البته رئال با داشتن کارواخال و لوکاس تمایلی به خرید دفاع راست ندارد هر چند که قیمت این بازیکن 25 میلیون یورو تخمین زده می شود.

اسپیناتزولا: نام دفاع کناری 28 ساله رم اخیرا پیرامون رئال مطرح شده است و اس مدعی شده که رئال می خواهد اسپیناتزولا را با مایورال معاوضه کند. اگر رم بخواهد قرارداد مایورال را از حالت قرضی به قطعی در بیاورد باید 20 میلیون یورو هزینه کند. اما گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که از نظر رم ماجرای اسپیناتزولا و مایورال کاملا از هم مجزا است و نباید آنها را به هم متصل کرد.