مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به خاطر مشکلات مالی ناشی از کرونا و هزینه های ساخت و ساز برنابئو به شدت در مضیقه قرار دارد. رئال حالا در تلاش است تا برخی بازیکنان مازادش را کنار بگذارد تا هم از فروش آنها 160 میلیون یورو درآمدزایی کند و هم از پرداخت دستمزدهایشان معاف شود.

ABC گزارش داده است که رئال مادرید در حال حاضر صد میلیون یورو در خزانه اش برای خریدها در اختیار دارد. سرجیو راموس با احتساب مالیات سالی 21 میلیون یورو برای رئال هزینه داشت که از تیم رفت. نفر بعدی در لیست فروش، واران است که قیمتش 70 میلیون یوروست. به این لیست باید یوویچ، مارسلو، ایسکو، بیل، اودریوزولا، ماریانو ،سبایوس و برایهم را هم اضافه کرد. کوبو به صورت قرضی جدا می شود و آنچلوتی در مورد ماروین نظر نهایی را می دهد. وایخو منتظر است تا در صورت جدایی واران، مشخص شود که رئال به جز آلابا قصد خرید دیگری در خط دفاعی را  دارد یا نه. اگر رئال خریدی نداشته باشد ، خسوس مدافع چهارم تیم خواهد بود در غیر این صورت فروخته می شود.

مارسلو و ایسکو هر دو در لیست فروش هستند اما می خواهند در سال پایانی قراردادشان بمانند. اگر در تیم باشند سالی 15 و 16 میلیون یورو با احتساب مالیات برای رئال هزینه دارند.

رئال مادرید در این تابستان از میان امباپه و هالند یک کهکشانی را می خرد و کونده یا پائو تورس می توانند گزینه های مدافع میانی باشند. امباپه سالی 38 میلیون یورو برای رئال از نظر دستمزد هزینه به جا می گذارد و هالند 35 میلیون یورو. هر دو با قراردادهای شش ساله به رئال ملحق می شوند. طبیعتا پیشنهاد احتمالی رئال برای پائو و کونده هم شش ساله خواهد بود.

رئال مادرید در این تابستان روی فروش واران با 70 ، یوویچ با 35 ، سبایوس با 30 میلیون یورو حساب می کند. رافا از پی اس جی و تیم های انگلیسی پیشنهاد دارد، مهاجم صرب از بوندسلیگا و دنی از سویا و بتیس. به گفته ABC رئال می تواند از فروش این سه بازیکن 135 میلیون یورو درآمدزایی کند.

برنامه رئال فروش ایسکو با 25 میلیون یوروست اما دستمزد 15 میلیونی او با مالیات باعث می شود که مشتری برایش پیدا نشود. قیمت اودریوزولا ، ماریانو و براهیم نیز 20 میلیون یورو تخمین زده شده است.

در مورد بیل و مارسلو رئال مادرید نیازی به درآمدزایی ندارد بلکه همین که بروند و باشگاه از پرداخت دستمزد 21 و 16 میلیونی آنها با احتساب مالیات خلاص شود هم خوب است. اگر بمانند به این خاطر است که رئال مادرید به دنبال خریدنشان نیست.

وایخو شاید فصل بعد مدافع میانی چهارم رئال باشد و شاید هم فروخته شود. تاکفوسا کوبو قرضی جدا می شود و رئال مادرید امیدوار است که از انتقال قرضی وی همچون فصل قبل درآمدزایی کند. ماروین هم در لیست انتظار است هر چند که مشتریان خوبی دارد. به گفته ABC رئال با احتساب دستمزدها مجموعا از پرداخت 131 میلیون یورو برای فصل بعد رها می شود. مایورال و ژسوس هم قرضی در رم و دورتموند می مانند.