مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل و تیم ملی ولز در حالی به مصاف ایتالیا می روند که تساوی هم برای قطعی کردن صعودشان به یک چهارم نهایی کافی است.

بیل در مورد بازی مقابلا یتالیا گفت :” هیچ کس برای تساوی وارد بازی نمی شود. نقشه ای برای پیروزی داریم و هدفمان همین است. رمزی؟ بله همدیگر را به خوبی درک می کنیم. بازی کردن کنارش زیباست. آیا فردا پنالتیم ی زنم؟ این به مربی مربوط است. اگر از من بخواهد پنالتی می زنم. خراب کردن پنالتی هم بخشی از فوتبال است. بازی فردا بی تردید بازی غرور آمیزی برای ما و کل کشور ولز است. فرصتی است تا بتوانیم به مرحله بعدی برسیم اما فردا هدفمان کسب پیروزی است.  پیروزی مقابل ترکیه به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و به ما در مقابل یک ایتالیای بسیار قدرتمند کمک می کند. به این که ممکن است به کجا برسیم، زیاد فکر نمی کنیم. در سال 2016 نیز بازی به بازی حرکت می کردیم. دلیلی ندارد که به چیزی فراتر از بازی فردا فکر کنیم. ایتالیا خیلی هجومی بازی می کند. کمتر تیمی مثل آنها هستند اما مفهومش این نیست که نقطه ضعفی ندارند. به شانس های خود باور داریم. روحیه تیمی خوبی داریم و انگیزه بالایی برای درخشش در این تورنمنت داریم. مانچینی گفته تیم ما شبیه استوک سیتی است؟ فکر نمی کنم استوک این قدر خوب باشد!”

بیل در مورد شرایط خودش و تیم هم صحبت کرد:” به خوبی ریکاوری کرده ایم و آماده ایم. امسال کم بازی کردم اما مفهومش این نیست که ریکاوری خوبی نداشتم. باید بازی به بازی حرکت کنیم و بیش از حد به جلو نگاه نکنیم. کار کردن با آنچلوتی در رئال؟ گزینه دیگری ندارم. او مربی رئال است و من بازیکن رئال هستم (می خندد). رابطه خوبی دارم و می دانم که در رئال مادرید خیلی خوب خواهیم بود.”