*دیدگاه های منتشرشده در بخش قلم سپید صرفا دیدگاه مخاطبان سایت می باشد و ربطی به مرجع خبری رئال مادرید ندارد.

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید بالاخره از رئال مادرید رفت همان طور که رائول، رونالدو، کاسیاس، زیدان و قبل تر از آن هیرو و دل بوسکه رفته بودند! وجه اشتراک همه آنها را می دانیم: شخص شخیص فلورنتینو پرز.

این روزها متاسفانه گروهی – احتمالا خردسال که یا تاریخچه رئال را نمی دانند یا بعد از 2018 یا در همان دوره قهرمانی ها طرفدار رئال شده اند-  ادعا می کنند که راموس به خاطر پول از رئال مادرید رفته در حالی که فلورنتینو پرز، سوپرمیلیونر اسپانیایی و مالک یک شرکت ساختمانی احتمالا به خاطر عشق به چشم ابروی هواداران، مدیر رئال شده نه به خاطر این که شرکت ساختمان سازی خود را معروف تر کند! شاید پرز از داخل باشگاه رئال مادرید پولی نبرده باشد اما اعتباری که خودش و شرکت ساختمانیش از اسم رئال مادرید برده اند و قراردادهای بین المللی که با سوء استفاده از اسم رئال بسته (یکی از همین قراردادها قرار بود که در ایران و در دوران پسابرجام بسته شود اما کسی نمی داند که چرا به نتیجه نرسید) قطعا اوضاع زندگی او را بهتر کرده است و به همین خاطر است که با سیریش به صندلی رئال مادرید چسبیده و حاضر نیست که به هیچ قیمتی آن را رها کند!

بگذریم و برگردیم به داستان ساده لوح های ساده انگار عزیز که نمی خواهم به آنها توهین کنم اما حس می کنم که خودشان را به «گاوی» زنده اند. داستان رفتن راموس از رئال مادرید خیلی ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنیم: راموس در روزهایی که هنوز مصدوم نشده بود و در اوج بود از رئال مادرید می خواهد که به واسطه شانزده سال خدمت صادقانه به رئال باشگاه در موردش تبعیض قائل شود و به جای قرارداد یک ساله با کاهش دستمزد به او پیشنهاد دو ساله با دستمزد ثابت را بدهند! باشگاه به بهانه کرونا می گوید که چنین چیزی امکان پذیر نیست و الا و بلا باید قرارداد یک ساله با کاهش 10 درصدی حقوقش را بپذیرد! در همین اثنا به بنزما، واران، کارواخال و حتی در نهایت لوکاس وازکز هم پیشنهاد تمدید با افزایش دستمزد داده می شود در حالی که به جز بنزما آن هم تا حدودی در سالهای اخیر، هیچ کدامشان چیزهایی که راموس به رئال داده را هرگز ارائه نداده اند!

راموس مصدوم می شود و در نهایت به پرز می گوید که پیشنهادش را پذیرفته و حاضر است که قرارداد یک ساله با دستمزد کمتر را بپذیرد اما پرز می گوید که این پیشنهاد انقضا شده! اما چطور این پیشنهاد انقضا شده وقتی که هیچ بازیکنی در این پست خریده نشده؟ آلابا که ذاتا دفاع چپ است خریده شده و از او به عنوان جانشین راموس اسم برده می شود آن هم در حالی که در یورو نشان داد که در پست دفاع وسط عجب افتضاحی است و باید در سمت چپ بازی کند! گزینه های بعدی را هم همه اسم هایشان را شنیده ایم: وایخو، ویکتور چوست، ماریو گیلا و … مگر پرز همزمان دلیخت و فن دایک را خریده که دیگر جایی برای راموس نداشت؟ آن هم در حالی که پاریسن ژرمن حاضر می شود که دستمزدی 25 درصد بیشتر از دستمزد راموس در رئال با قراردادی دو ساله را به او پیشنهاد بدهد! پاریسی ها پولشان را قطعا توی جوی آب نمی ریزند و همین مسئله ثابت می کند که راموس از نظر ورزشی بدون تردید لایق تمدید بوده و هر چقدر هم نوچه های پرز بخواهند به دروغ به هواداران ساده لوح بگویند که دلیل دیگری وجود داشته، حرف مفت می زنند! راموس به عنوان یک ستاره به پاریس رفته و قطعا در آن جا هم خواهد درخشید و این رئال مادرید است که یک ستاره فوق العاده با قدرت رهبری بی نظیر را از از دست می دهد چرا که هیچ کدام از کاپیتان ها (مارسلو، بنزما، واران و ناچو) ذره ای از قدرت رهبری راموس را ندارند.

پرز می خواست راموس را بیرون بیاندازد که انداخت. اگر کسی چیزی جز این را به شما گفت و ادعا کرد که راموس پول پرست بوده یا هر چیز منفی علیه شماره چهار محبوب ما گفت، یا خودش را به گاو بودن زده یا بارسایی است یا واقعا گاو است و خودش خبر ندارد. اگر راموس به دنبال پول بود، حاضر نمی شد که پیشنهاد تمدید یک ساله رئال با کاهش دستمزدش را بپذیرد که پذیرفت. هر چیز دیگری جز جمله اول این پاراگراف را شنیدید باور نکنید، والسلام!

سیدحجت