مرجع خبری رئال مادرید : انتقال واران از رئال مادرید به یونایتد را به نوعی می توان به معنی آشتی دو باشگاه قدیمی و ریشه دار فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید و منچستریونایتد دانست.

در سال 2015 دو باشگاه به خاطر ماجرای دخیا به شدت با همدیگر درگیر شدند. در حقیقت شیاطین سرخ به علت تعلل در کاغذبازیها در آخرین ساعات جلوی انتقال داوید به رئال را گرفتند. بعد از آن جنگ سرد دو باشگاه با بیانیه و بیانیه کشی آغاز شد. در هفت سال اخیر دو باشگاه با هم رابطه ای در نقل و انتقالات نداشتند. در آن زمان حتی کیلور سوار هواپیمای سفر به منچستر بود اما در نهایت در مادرید ماندنی شد. حالا بالاخره شرایط نرمال شد و با انتقال واران این دوره به پایان رسید. جنگ میان دو باشگاه باعث شده بود که دو تیم سمت بازیکنان همدیگر نروند. به طور مثال هر چند که زیدان به خرید پوگبا اصرار داشت اما مدیران رئال هرگز سراغ وی نرفتند.

البته قبل از این دوران دو باشگاه روابط خوبی در نقل و انتقالات داشتند. اولین بازیکنی که بین دو تیم جا به جا شد کونینگام اسطوره فوتبال انگلیس بود که در سال 1983 پس از دورانی درخشان در رئال راهی یونایتد شد. در قرن 21 این رابطه گرم تر شد. بکام، نیستلروی، رونالدو یا هاینزه از یونایتد به رئال آمدند، دی ماریا نیز از رئال به اولدترافورد رفت. آخرین انتقال دو تیم نیز چیچاریتو بود که قرضی از یونایتد به رئال آمد. حالا با انتقال واران به نظر می رسد که رابطه دو باشگاه نرمال شده باشد.