مرجع خبری رئال مادرید : در فاصله پنج هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، صحبت های امباپه در گفتگو با نیمار که در مجله پی اس جی منتشر شده بدون تردید مدیران و هواداران رئال مادرید را به شوک فرو برده است.

امباپه در این مصاحبه می گوید :” رویای بزرگ من این است که بتوانم چمپیونزلیگ را با پی اس جی ببرم چرا که این فوق العاده خواهد بود.”

در حقیقت امباپه یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و می تواند در یک سال آینده این جایزه را ببرد چرا که قصد تمدید ندارد و در سال 2022 بازیکن ازاد خواهد شد. کیلیان این روزها به تمرین پی اس جی برگشته و به نظر می رسد که یکشنبه آینده در بازی سوپرجام فرانسه مقابل لیل بازی خواهد کرد.

به گفته مارکا این مصاحبه در ماه می یعنی سه ماه پیش انجام شده است هر چند که نمی دانیم که آیا کیلیان نسبت به آن زمان نظرش را تغییر داده است یا نه. در حقیقت پی اس جی نسبت به آن زمان ترکیب بسیار بهتری دارد و احتمالا تیم پاریسی همچنان از مدعیان جدی قهرمانی در اروپا باشد. رئال مادرید همچنان منتظر است تا پی اس جی راضی به فروش امباپه شود اما به نظر می رسد که مدیران قطری پی اس جی به حفظ او فکر می کنند.