مرجع خبری رئال مادرید : فقط دو هفته تا شروع لالیگا مانده است و آنچلوتی باید برای بازی 24 مرداد مقابل آلاوز بهترین تیم ممکن را آماده کند. در حقیقت رئال مادرید شنبه تمرین خود را با بازی دستگرمی پیدا کرد و تمرین بعدی دوشنبه عصر خواهد بود.

آنچلوتی هفته آینده می تواند روی وینیسیوس، میلیتائو و کاسمیرو حساب کند و فقط آسنسیو، سبایوس، وایخو و کوبو که در المپیک ژاپن هستند، باقی می مانند. در حال حاضر رئال مادرید به جز الابا خرید دیگری نداشته و راموس و واران از تیم جدا شده اند. از سویی آلابا، اودریوزولا و بنزما بازیکنانی بوده اند که به کرونا مبتلا شده اند. آنچلوتی می داند که پیش فصل عجیبی را به خاطر غیبت های پرشمار داشته چرا که مندی و کارواخال دو دفاع کناری فیکس تیم نیز با مصدومیت هایی مواجه بوده اند و هازارد هنوز با تیم تمرین نکرده است.

دوشنبه رئالی ها پنجمین هفته تمرینات خود را آغاز خواهند کرد (مربی ایتالیایی تمرینات را یک هفته زودتر از زمان تعیین شده توسط زیدان آغاز کرد). کارلتو به تدریج سعی کرده  با بازیکنانی که داشته هماهنگ شود. ناچو، لوکاس، مارسلو، اودگارد، ایسکو و … از معدود بازیکنانی بوده اند که در کل این پنج هفته تمرین کرده اند. آلابا تنها خرید فصل رئال به علت ابتلا به کرونا فعلا با تیم تمرین نکرده است. باشگاه بازیکن اتریشی را برای جانشینی راموس خریده است.

در حال حاضر تیم با وجود تساوی مقابل رایو و شکست مقابل گلاسکو رنجرز حس خوبی دارد چرا که این نتایج بدون بازیکنان اصلی انجام شد اما کارلتو سعی می کند که در دو هفته آینده تیم را به بهترین شکل آماده کند.