مرجع خبری رئال مادرید : بازی مقابل میلان در کلاگنفورت پیام هایی را برای رئال همراه داشت. هر چند که مشکل گلزنی رئال مشهود بود اما با این وجود این بازی نکات مثبتی هم داشت. به طور مثال مشخص شد که داوید آلابا که شماره چهار را به جای راموس پوشیده می تواند بازیکن مطمئنی باشد. بازیکن اتریشی در کشورش و در ورزشگاه ورثرسی نمایش خوبی از خود ارائه داد و در یک نیمه حضورش در زمین شخصیت خوبی از خود ارائه داد و قدرت رهبری بالایی داشت. در حقیقت این بازیکن به خوبی از پس فشار در رئال درآمد و نام خود را به عنوان مدافعی در سطح جهانی مطرح کرد. حالا مارکا در گزارشی آخرین مدافعان میانی خریده شده توسط رئال که به عنوان یک ستاره به تیم آمدند و عملکردشان را مورد بررسی قرار داده است:

کاناوارو: بازییکن ایتالیایی در تابستان 2006 به عنوان کاپیتان ایتالیا و قهرمان جام جهانی به رئال مادرید آمد. کاناوارو دو لالیگا برد اما هرگز دوران درخشانش در یووه را تکرار نکرد. هماهنگی آسانی در رئال نداشت. خودش می گوید که در حالی که نیمه از فصل گذشته بوده، خانه نداشته و در هتل زندگی می کرده است. سه ماه اولش در اسپانیا خیلی مشکل بود و نتوانسته بود از نظر تیمی و انفرادی در رئال جا بیافتد. او پس از سه سال با اتمام قراردادش از رال رفت و هر چند که عملکرد قابل قبولی داشت اما هرگز درخشان نبود.

والتر ساموئل:  رئال مادرید در سال 2004 به سراغ خرید والتر ساموئل از رم رفت. رئال برای خرید وی 22 میلیون یورو پرداخت تا جانشین هیرو شود که یک سال قبلش از تیم رفته بود. والتر لقب “ال مورو” به معنی دیوار را در رئال مادرید داشت. در اسپانیا اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یک سال بعد راهی اینتر شد. در اینتر دوباره درخشید و چمپیونزلیگ را برد.

وودگیت: در دو فصل در رئال فقط 14 بازی و 891 دقیقه داشت. جاناتان در تابستان 2004 با 18.5 میلیون یورو از نیوکاسل به رئال مادرید آمد اما مصدومیت ها باعث شد تا توفیقی نداشته باشد. در فصل اولش کاملا مصدوم بود و در فصل دومش به ندرت بازی کرد.

په په:رئال برای خرید این بازییکن از پورتو 30 میلیون یورو پرداخت. په په شروع درخشانی در رئال نداشت اما به تدریج در رئال درخشید و به یکی از نمادهای تیم تبدیل شد. در حقیقت در ابتدا در مورد سبک بازی او تردیدهایی وجود داشت و لگد زدنش به کاسمرو از ختافه این تردیدها را بیشتر کرد. از سویی از یازده بازی اولش در لالیگا فقط در یکی مقابل اتلتیکو بازی کرد که مصدوم شد.

واران: مدافع فرانسوی به عنوان یکی از بزرگترین فروش های تاریخ رئال منچستریونایتد شد اما جا افتادنش در رئال کند بود. رافا در سال 2011 در سن هجدهی سالگی با دوازده میلیون یورو به رئال پیوست که حضور واران و راموس باعث شد تا جا افتادنش در ترکیب رئال خیلی کند باشد.

سرجیو راموس: مفیدترین خرید پرز بود. 27 میلیون یورویی که سویا برای خریدنش پرداخت با گذشت زمان یک تخفیف بزرگ به نظر می رسید. البته راموس در ساهلای اولش اغلب در پست دفاع راست بازی می کرد و کمی طول کشید تا به ستاره سالهای اخر تبدیل شود.

میلیتائو:این بازیکن 50 میلیونی گران ترین مدافع تاریخ رئال است که در یک سال و نیم اولش خیلی کم بازی کرد و در حالی که همه داظتند از او ناامید می شدند با مصدومیت راموس و واران در مقطع پایانی فصل قبل درخشید و حالا در غیاب این دو یکی از لیدرهای خط دفاعی رئال مادرید است.

از هاینزه تا کاروالیو، آلبیول و وایخو : این مدافعان هرگز نتوانستند در قامت بازیکن فیکس رئال باشند. از میان آنها آلبیول بهترین عملکرد را داشت. کاروالیو چند سال دیرتر از حد انتظار به رئال آمد و حالا کار آلابا از همه آنها سخت تر است چرا که از حالا باید رهبر خط دفاعی رئال مادرید باشد.