مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد تساوی مقابل لوانته صحبت کرد.

بازی را توصیف کن:”دیوانه وار بود. بازی را در ابتدا کنترل کردیم. نباید بعد از کنترل کردن بازی در نیمه اول، در نیمه دوم ضعیف ظاهر می شدیم. دو امتیاز را کادو دادیم آن هم در حالی که نیمه اول خوبی داشتیم. از نظر دفاعی باید بهتر شویم.”

شروع نیمه دوم را چطور توضیح می دهید؟” توصیفش کمی مشکل است. به بازیکنان گفتم که همچنان باید بازی را به خوبی کنترل کنند اما یک اتفاق کوچک می تواند بازی را عوض کند. آنها با شهامت بازی کردند و ما کمی ترس داشتیم. کمی حس بدی داریم چرا که با توجه به عملکردمان در نیمه اول باید برنده می شدیم. باید در فاز دفاعی جدیت بیشتری ارائه می دادیم. کیفیت بالایی داریم. تعهد دفاعی کلید بازی ماست.”

تعویض ایسکو:” ترکیب چیزی است که در شروع بازی مشخص می شود و قرار نیست که همیشه با همان ترکیب تا پایان بازی حاضر وشی. می خواستم از پنج تعویض استفاده کنم چرا که بازیکنان با طراوت تری وارد زمین می شدند. از نظر من اسنسیو خیلی خوب بود. گرت، ایسکو و هازارد بازی خوبی داشتند. ترکیب خیلی خوبی داریم. مشکل این نیست که گل نزنیم، مشکل این نیست که وینیسیوس گل بزند یا نه. مشکل اصلی مربوط به دفاع بود.”

فرصت طلبی تیم و وینیسیوس:” از این لحاظ وینیسیوس خوب بوده و در دو بازی سه گل زده است. بازیکن بسیار مهمی برای ماست. جوان است و به او خیلی اعتماد دارم. در این دو بازی در ضربات آخر خیلی خوب بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. وینیسیوس کیفیت دارد و بازیکن مهمی است. نمی دانم که گلزن بزرگی است یا نه اما دوست دارد در چپ بازی کند. درون محوطه جریمه کار برایش کمی مشکل می شود اما کیفیتش را دارد تا در حرکات تک به تک و از راه دور گلهای زیادی بزند. “