مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی در شروع فصل 22-2021 مسیر گل را پیدا کرده و به نظر می رسد که بالاخره در شروع چهارمین فصلش در رئال تنها نقطه ضعفش که ضربات آخر بوده را رفع کرده است.

بازیکن برزیلی فصل چهارمش در رئال را به عنوان نیمکت نشین هازارد آغاز کرده اما با ثبت سه گل در دو بازی خوش درخشیده و در حال حاضر مشترکا با کورئا بهترین گلزن لالیگاست.آنچلوتی از وقتی به رئال مادرید آمد، تائید کرد که سخت تلاش می کند تا کیفیت ضربات آخر وینیسیوس را بالا ببرد و به نظر می رسد که در این زمینه موفق بوده است.

در حقیقت وینیسیوس در سه فصل اخیر با سرعت ، تکنیک و حرکات بی نظیرش هواداران را عاشق خودش کرده بود اما مشکل اصلی اش مربوط به ضربات آخر بود چرا که معمولا ضربات آخرش به شدت بی دقت و پر اشتباه بودند اما به نظر می رسد که در این زمینه نیز می خواهد تغییر ایجاد کند.

وینیسیوس با فقط 55 دقیقه در دو بازی سه گل زده است. این در حالیست که وینیسیوس در 118 بازی اولش در  رئال فقط 15 گل زده بود. وینی در شروع فصل چهار شوت زده که هر چهار تا در چارچوب بود هاست و به جز یک توپگیری توسط پاچکو بقیه ضرباتش به گل تبدیل شده اند.  وینیسیوس اگر تا پایان فصل با همین فرمان ادامه بدهد می تواند از 20 گل عبور کند و بخشی از مشکلات هجومی رئال مادرید را حل کند و بالاخره نام خود را به عنوان یک ستاره مطرح کند.

حالا و با توجه به درخشش وینیسیوس یکی از ابهامات این است که آیا آنچلوتی برای بازی مقابل بتیس همچنان از مثلث هازارد، بیل، بنزما استفاده می کند یا بازیکن برزیلی با آمادگی شگفت انگیزش در ترکیب اصلی قرار می گیرد.