مرجع خبری رئال مادرید : ساعات زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی نمانده است. چهارشنبه ساعت 2:30 به وقت ایران پنجره بسته می شود اما رئال در سالهای اخیر تجربه خریدهای لحظه آخری را داشته است. گرت بیل در سال 2013، اینتر در سال 2002 یا راموس در سال 2005 بخشی از این موارد بوده اند.

یکی از معروف ترین موارد مربوط به خرید رونالدو نازاریو بود که پس از یک تابستان پر حاشیه در نهایت ستاره برزیلی با 45 میلیون یورو از اینتر به رئال پیوست. در شایعات عجیب نقل و انتقالات حتی این گزینه مطرح شد که مورینتس از رئال به اینتر برود و از آن جا راهی بارسلونا شود! در نهایت 24 ساعت پس از قهرمانی رئال در سوپرجام اروپا مقابل فاینورد، پرز شخصا با موراتی مدیر اینتر صحبت کرد و انتقال را نهایی کرد. رئال مادرید از فرصت اختلاف میان رونالدو و هکتور کوپر، مربی وقت اینتر استفاده کرد تا ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. رونالدو به عنوان ستاره جام جهانی به رئال آمد و در 177 بازی 104 گل به ثمر رساند.

مورد مشابه دیگر مربوط به راموس بود. خرید مدافع اهل کاماس آسان تر بود چرا که پرز با پرداخت رقم فسخ قراردادش یعنی 27 میلیون یورو او را خرید. این انتقال ساعت پنج عصر آخرین روز نقل و انتقالات اعلام شد. راموس بدین ترتیب به اولین خرید اسپانیایی دوران پرز تبدیل شد.

دو مورد مشابه دیگر از تاتنهام به رئال مادرید آمدند. انتقال مودریچ یک هفته به اتمام نقل و انتقالات نهایی شد اما خرید بیل در سال 2013 در اول سپتامبر 203 یعنی آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به نتیجه رسید.