مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی باید تکلیف یک مشکل را مشخص کند: بنزمای 33 ساله که به تیم ملی فرانسه برگشته چطور بتواند استراحت کند. در حقیقت کریم در فصول قبل از وقفه بازیهای ملی برای استراحت و انرژی گرفتن استفاده می کرد اما در حال حاضر این فرصت را از دست داده است.  بنزما در مهر و آبان هم باید دوباره به بازیهای ملی برود.

منطقی این است که آنچلوتی در برخی بازیهای نسبتا ساده تر به بنزما فرصت بدهد و یوویچ فیکس شود. مهاجم صرب منتظر فرصتی جدید است هر چند که به علت بیماری به بازی امشب نرسیده است. در حقیقت یوویچ قرار بود که مقابل سلتا فیکس شود اما بیماری معده و روده باعث شد تا بازی را از دست بدهد. بدون یوویچ در حال حاضر ماریانو تنها مهاجم ذخیره رئال است که آنچلوتی اعتقاد چندانی به او ندارد اما شاید مجبور به استفاده از او در بازی امشب شود.  البته شاید کارلتو از چهره های دیگری نظیر رودریگو، بیل یا هازارد یا حتی ایسکو و آسنسیو در پست مهاجم نوک استفاده کند.

از سویی در پست دفاع چپ نیز باید دید که آنچلوتی از میان میگل گوتیرز و مارسلو چه کسی را انتخاب می کند. فرلاند مندی از مصدومیت برگشته اما پس از پنج ماه بازی نکردن بعید است که فیکس شود. مارسلو سالهاست که دچار افت شده و میگل هر زمان که بازی کرده درخشان بوده است. میگل در این فصل هم مقابل بتیس نمایش درخشانی را از خود ارائه داد و در بازی کاستیا و سن فرناندو هم نمایش خوبی داشت.