مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی رئال مادرید و سلتا شرکت کرد.

چه حسی نسبت به بازی دارید؟” شب خیلی خوبی بود. قتریبا همه چیز پیش رفت. عالی نبود اما هواداران به ما خیلی کمک کردند. دو بار توپ را لو دادیم و باید روی این اشتباهات کار کنیم. پتانسیل هجومی عالی بود.”

اشتباهات دفاعی:” باید بهتر شویم. بازی برایمان مشکل شد. واکنش خوبی داشتیم و برنده شدیم اما نباید چنین توپهایی را کادو بدهیم. باید تعادل بیشتری داشته باشیم. می دانیم که در برخی چیزها خوب نبودیم. مشکل از کیفیت نیست، از فداکاری است. در نیمه دوم از این حیث بهتر شدیم.”

رئال فوای هجومی خوبی دارد:” باید لذت ببریم. هازارد گل نزد اما خیلی خوب بازی کرد. همکاری خوبی با کریم داشت. همکاری خیلی خوبی داشتیم.”

مودریچ:” عالی بازی کرد هر چند که کمی خسته بود و چهارشنبه به او نیاز داریم. برخی خسته بودند. انرژی همیشگی خود را نداشتند اما تجربه شان به ما کمک کرد.”

کاماوینگا:”کیفیت بالایی دارد. باید به بازی کنار بقیه خو بگیرد. برای او شروع با گل عالی بود.”

وینیسیوس:” خیلی خوب بازی کرد و موثر بود. سطح خیلی خوبی دارد. بازیکنی است که کیفیت بی نظیری دارد و در این بخش از فصل خیلی خوب کار کرده و کیفیتش را نشان داده است. باید ادامه بدهد. اعتماد به نفس دارد و مقابل دروازه خیلی خونسرد رفتار می کند.”

بنزما و مودریچ مهم بودند:” تیم کیفیت هجومی بالایی داشت. همه شامل کریم، مودریچ، میگل، وینیسیوس و … نقش داشتند.در ساختار دفاعی منسجم نبودیم. بازی کمی برای ما مشکل شد. هواداران ما را خیلی هل دادند. تیم اعتماد به نفسش را از دست نداد. در ابتدا زیاد به حریف کادو می دادیم.”

خوشحالی وینیسیوس با هواداران:” به خوبی ندیدم. هواداران در این بازی خیلی به ما کمک کردند. جو بازی خیلی خوب بود.”

رئال مادرید جذاب بازی کرد:” کیفیت هجومی خود را نشان دادیم. باید در دفاع بهتر شویم. کمی  اشتباه داشتیم. بازیکنان مهمی نظیر آلابا و مندی را نداشتیم اما باید در کار بدون توپ بهتر شویم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.”

استادیوم چطور بود؟” این بهترین استادیوم دنیاست. برایم عجیب بود که 15 روز پیش این جا بودیم و غیرممکن به نظر می رسید. جو بسیار خوبی در یک استادیوم ویژه وجود داشت.”