مرجع خبری رئال مادرید : نظر بازیکنان اسبق رئال مادرید را در مورد بازی مقابل سلتاویگو مرور می کنیم.”

خورخه والدانو:” خیلی ها باید به خاطر حرفهایشان در مورد وینیسیوس عذرخواهی کنند. خیلی راحت یاد گرفته است. برای ایدگیری خیلی جوان است. با آرامش ضربه آخر را می زند. اعتماد به نفس شخصی خوبی برای رویارویی با دروازه بان دارد و امروز به خوبی حرکاتش را نشان داد.  وینیسیوس اعتماد به نفس بالایی دارد. ریتم خوبی را ارائه می دهد، دریبل می زند، استارت های سریعی می زند. در طول بازی فستیوال هجومی را از رئال دیدیم. گاهی تیم افت می کرد اما موقعیت های بالایی داشتند. مودریچ هفت بار موضعش را عوض کرد تا این که ضربه ای را زد که کاماوینگا در ریباندش گلزنی کرد. وینیسیوس انگار خودش را به تانکر بنزین وصل کرده است. وینیسیوس یک گل عالی زد. پاس بنزما هم عالی بود. پاس گل بسیار خوبی داد و وینیسیوس هم خیلی آرام ضربه اش را زد. وینیسیوس با این عملکرد جایگاهش را ثابت کرده و کسی نمی تواند جایش را از او بگیرد. پاس گل میگل گویترز عالی بود اما ضربه بنزما بی نظیر و مهارنشدنی بود. هنوز برنابئوی آینده را ندیده ایم اما فوتبال های آینده را خواهیم دید. پس از مدتها هواداران برگشتند.

خوزه لوئیز مورالس:” مودریچ بی نظیر است. 20 هزار نفر در استادیوم هستند اما حمایتش از استادیوم طوری بود که انگار هشتاد هزار نفر هستند.”

روبرتو کارلوس:” وینیسیوس همیشه همین بوده اما حالا ضربه آخر را می زند. پیشرفت کرده و بهتر شده است اما برخی عادت ندارند که او را به چشم نامزد آقای گلی لالیگا ببینند.”

کانیزارس:” این رئال مادریدی است که در کل عمر می خواهیم ببینیم. در این جا دروازه بان و مدافع همه می خواهند دیوانه شوند. توضیح شرایط وینیسیوس مشکل است. انگار به بازیکن دیگری تبدیل شده است.

آربلوا:” روز خاصی برای همه رئالی ها بود چرا که پس از یک سال و نیم به خانه مان برگشتیم. به عنوان یک محصول آکادمی همیشه دوست داشتم در برنابئو بازی کنم و از بازگشت خرسند هستم.”