مرجع خبری رئال مادرید : خیلی ها شامل خودم فصل را با نگاه کردن به هازارد و بیل آغاز کردند. آنها در کنار بنزما این مسئولیت را داشتند تا بار هجومی تیم را به دوش بکشند اما کسی روی وینیسیوس حساب نمی کرد. در این مسئله باید خودم را هم شامل کنم. چهار هفته گذشته و فقط یک بازیکن فیکس در کنار بنزما در تیم آنچلوتی وجود دارد و هر دو گلها را روانه می کنند یعنی وینیسیوس.

بازیکن برزیلی میانگین گلزنی مشابه رونالدو را دارد: چهار گل در چهار بازی و شایستگی او این است که فقط در دو بازی فیکس بوده است. نظر ما را تغییر داده است. قبلا مقابل دروازه با پاهایش می لرزیدند و حالا به شادی بعد از گلش فکر می کند. چهار گل با ده شوت زده است. بی نظیر است. امباپه از دیدنش از طریف تلویزیون لذت می برد. حالا شاید کمتر از همیشه به ستاره فرانسوی نیاز باشد.

نمی خواهم بگویم که وینیسیوس با این نمایش در سطحی است که برای حضور در ترکیب با امباپه در فصل بعد رقابت کند اما حداقل می توان گفت که بازیکن برزیلی دهان خیلی ها را بسته و نظر خیلی ها شامل خوم را عوض کرده و می تواند به یکی از بزرگترین استعدادهای تیم در آینده تبدیل شود. در آینده ای که امباپه و شاید هالند هم حضور داشته باشند و حالا وینیسیوس می تواند بخشی از آنها باشد.

مارکو رویز