مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما با هت تریک مقابل سلتا  در لالیگا پنج گله شد و به صدر جدول گلزنان قرار گرفت. در حال حاضر جدی ترین رقیب او هم وینیسیوس با چهار گل زده است. اویارزابال نیز پس از دبل مقابل کادیز چهار گله است. کریم در این فصل یک گل با ضربه سر و چهار گل با پای راست زده، همه گلهایش از درون محوطه جریمه بوده، چهار تا از گلهایش را در نیمه دوم زده و یکی را در نیمه اول.

زوج وینیسیوس – بنزما با ثبت 9 تا از 13 گل فصل رئال مادرید درخشان ظاهر شده اند و شروع فصل بی نظیری داشته اند. آنچلوتی که شیفته بازی هجومی است از عملکرد هر دو بازیکن تیمش کاملا لذت می برد و هر دو را خیلی دوست دارد. ادن هازارد که در مقابل سلتا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود نشان داد که در مقابل این دو حرفی برای گفتن ندارد و زیر سایه این دو قرار گرفت.

وینیسیوس در چهار بازی لالیگا چهار گل زده در حالی که در 46 بازی قبلی خود در لالیگا فقط 4 گل زده بود. شماره 20 رئال مادرید در این فصل قدرت تمام کنندگی خود را به رخ کشیده و بی نظیر ظاهر شده است.وینیسیوس در فصل چهارمش در رئال حالا می درخشد و خودش را ثابت می کند. این بازیکن جدا از چهار گلی که زده  در مقابل سلتا یک پنالتی گرفت و در مقابل بتیس روی گل کارواخال نقش داشت.  وینی در فصل 19-2018 فقط یک گل در 878 دقیقه لالیگایی زده بود، فصل بعدش در 1370 دقیقه سه گل زد، در فصل گذشته نیز در 1962 دقیقه سه گل زده بود و حالا به رکورد شخصی خودش در عرض فقط 186 دقیقه رسیده است. وینی با فقط هفت شوت به چارچوب چهار گل زده و 57.14 درصد شوتهایش را به گل تبدیل کرده است. وینی در این فصل فقط ده شوت در لالیگا زده که هفت تایش در چارچوب بوده است.

کریم در این فصل میانگین هر 72 دقیقه یک گل زده را در لالیگا داشته که آمار بی نظیری است.کریم که 285 گل زده بهترین فرانسوی تاریخ از نظر تعداد گل برای فقط یک تیم به شمار می رود.