مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اینتر شرکت کرد.

حریف:” اینتر بازیکنان خیلی مهمی دارد. در شرایط مثبتی قرار دارند و اخیرا قهرمان شدند. امیدواریم بتوانیم رقابت خوبی داشته باشیم.”

دسیما:”برای من چمپیونزلیگ خاص است. دو بار به عنوان بازیکن با خاطرات خوش آن را بردم و چند بار هم به عنوان مربی برنده شدم. در مورد دسیما خاطره بسیار سالم و خوشی دارم.”

بازی:”تیم شرایط خوبی دارد. به خوبی بازی مقابل سلتا را بررسی کردیم. فردا داستان دیگری داریم. همه رئالی ها انگیزه بالایی دارند. بازی مشکلی است. اینتر ساختاری مشابه فصل گذشته را دارد، مربی متفاوتی دارد. می خواهیم برنده شویم، کنترل کنیم و خوب بازی کنیم. سعی می کنیم که شروع خوبی در چمپیونزلیگ داشته باشیم که برای این باشگاه خیلی خاص است.”

اعتماد بیشتر و فشار کمتر را از جانب باشگاه حس می کنید؟” جو کمی متفاوت است اما چمپیونزلیگ همیشه برای رئال مادرید خاص است. آسان نیست که سیزده بار قهرمان اروپا شده باشی. انگیزه خاصی وجود دارد. از این لحاظ شبیه دور اول است.”

احتمالش هست که بهتر دفاع کنید و قوای هجومی را از دست ندهید؟”بله امکانش هست. گاهی تیم تعادلش را از دست می دهد. اگر با توپ جایگیری بهتر باشد، وقتی توپ را از دست می دهی راحت تر توپربایی می کنی.”

بهتر شدن وینیسیوس:” همه می بینند که تنها تفاوت این است که مقابل دروازه خونسردتر است اما همان بازیکن سالهای  اخیر است و امیدوارم که به تاریخ سازی ادامه بدهد.”

آلابا و مودریچ آماده اند؟” آلابا اختصاصی تمرین کرده و با ماست. می تواند بازی کند. مودریچ شاید نیاز به استراحت داشته باشد اما ببینیم چه می شود.”

چالش های فصل:”نمی دانم. امید زیادی برای بازگشت به رئال مادرید داشتم. برایم خوشحالی از هر چیزی مهمتر است. هر روز برای تمرین جدید به والدبباس می روم.”

مارسلو:” دیروز خوب تمرین کرد و در لیست قرار داشت و می تواند بازی کند اما در پایان تمرین دچار مصدومیتی کوچک شد. مشکلش کوچک است اما نتوانست سفر کند. بیل در تمرین مشکل داشت و چند روز دور خواهد بود.”

رئال مدعی قهرمانی اروپاست؟” نمی توان قبل از شروع مسابقات گفت که تیمی مدعی است یا نه. رئال مادرید ره رقابت ادامه می دهد. تیم ما بیشتر از بقیه قهرمان شده است اما به رقابت ادامه می دهیم. حریفان بسیار قدرتمندی داریم. سخت است که بتوان گفت شانس چه تیمی بشتر است.”

با وینیسیوس چه کار کردی؟” مثل بقیه با او برخورد کردم. در تمرینات او را به جلو هل می دهیم و از او می خواهیم که بتیشتر تلاش کند. کیفیت بالایی دارد. با اعتماد به نفس و انگیزه بازی می کند. این که در گذشته زیاد خوب نبوده شاید به او انگیزه داده باشد.”

بازگشت به سن سیرو:” راستش در بچگی اینتری بودم اما وقتی بزرگ شدم تیمم را عوض کردم. در آن جا تست دادم اما در نهایت به رم رفتم. در میلان بازی کردم که رقیب سنتی آنهاست اما همیشه به اینتر احترام می گذاشتم.”

مودریچ از حضور یک دقیقه ای مقابل سلتا عصبانی بود؟” نه، دیروز خیلی خوب تمرین کرد و آرام بود. می خواست که برای بازی ا»اده باشد. امیدواریم به زودی برگردد.”