مرجع خبری رئال مادرید : هر کسی وینیسیوس را به خوبی می شناسد، می داند که بازیکن برزیلی هوادار دوآتشه رئال مادرید است. او در ریودوژانیرو متولد شده و با حضور در رئال و در برنابئو به رویای بچگی خود رسیده است. وینیسیوس که قبل از تعطیلی برنابئو به خاطر کرونا گل زده بود، دوباره با بازگشت هواداران گلزنی کرد. وینی صد در صد رئالی است و به همین خاطر هرگز به ترک رئلا مادرید فکر نکرد. در دوران زیدان و نیمکت نشینی هایش برخی به او توصیه کردند که جدا شود اما هرگز نمی خواست که جدا شود. حالا با حضور کارلتو که بیشتر از زیدان به او اعتماد دارد، به بازیکن دیگری تبدیل شده است. حالا وینی همان بازیکنی است که رئالی ها می خواستند و با این عملکرد هزینه 45 میلیونی برای وی یک تخفیف به نظر می رسد. زمان در نهایت حق را به دو طرف داد: هم آنهایی که به خریدنش اصرار می ورزیدند و هم خود بازیکن که برای موفقیت در رئال مادرید تلاش می کرد.

به نظر می رسد که آنچلوتی نقشی کلیدی را در پیشرفت ویینسیوس داشته است. در حقیقت کارلتو در حالی به رئال آمد که حس می کرد وینیسیوس یک ستاره است. حالا با نیامدن امباپه، کارلتو روی وینی به شکل ویژه تری حساب می کند. وینیسیوس حالا با توجه به اعتماد مربی با استری کمتر و خونسدری بیشتر بازی می کند و همین مسئله باعث شده تا به بازیکنی مهارنشدنی تبدیل شود. وینیسیوس فصل را روی نیمکت آغاز کرد اما استرس نداشت چرا که می دانست شرایط با دوران زیدان کاملا متفاوت است و آنچلوتی به تدریج به او فرصت خواهد داد. وینی پس از آن که در دو بازی اول به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شد و درخشید در دو بازی بعدی فیکس شد و به درخشش خود ادامه داد و حالا با چهار گل بهترین گلزن رئال مادرید در لالیگاست. اما کلیدهای موفقیت وینیسیوس چیست؟

تجربه بیشتر: وینی قطعا نسبت به سه سال پیش رشد کرده است. این بازیکن بسیار عضلانی تر شده است و با بدنسازان مخصوصی کار کرده تا شرایط بهتری داشته باشد. وینی حالا بازیکن قدرتمندتر، سریع تر و باکیفیت تری است و خطر مصدومیت برایش کمتر است. وینیسیوس عادت های غذایی و استراحت خوبی هم دارد که به او روحیه مضاعفی می دهد. از سویی این بازیکن در این سالها توانسته چیزهای بیشتری را یاد بگیرد و با گذر بازیها بهتر هم شده است. وینیسیوس از “روش رونالدو” استفاده کرده است، آشپز مخصوص دارد ، شب ها در ساعات مشخصی می خوابد و تمرینات صبحگاهی در خانه نیز برایش عادی و مرسوم هستند. وینی ذهن آماده ای دارد که در مقابل انتقادها و تمسخرها ککش هم نگزید و در ضربات آخر بهتر شد. وینی حالا با این نمایش به کسی اجازه انتقاد از خودش را نمی دهد. او در ضربات آخر بی نقص است و در جریان بازیها هم می درخشد.

حمایت فلورنتینو پرز: مدیر رئال تا آخرین ثانیه برای پرز تلاش کرد اما همیشه مطمئن بود که جایگاه وینیسیوس ثابت است. مدیر رئال عاشق وینیسیوس است و همیشه به او علاقه داشته است. در حقیقت پرز هم شخصیت و هم سبک بازی وینیسیوس را به شدت دوست دارد و به این بازیکن کاملا اعتماد دارد. مدیر رئال مادرید در روزهایی که شایعاتی در مورد تمایل پی اس جی به وینیسیوس مطرح شده بود از او حمایت کرد و هرگز به رفتن وی فکر نمی کرد. در حال حاضر با این نمایش به نظر می رسد که قرارداد وینیسیوس به زودی تمدید و دستمزدش افزایش پیدا می کند. وینی در سال 2018 با رئال قرارداد بست که در حال حاضر فقط سه بازیکن در تیم اصلی از او دستمزد کمتری می گیرند. وینی هرگز درخواست افزایش دستمزد را نداشته اما با این سطح قطعا قرارداد فعلی اش که تا 2024 اعتبار دارد، طلانی تر خواهد شد و دستمزدش افزایش پیدا می کند.پرز و آنچلوتی می دانند که وینیسیوس بازیکنی کلیدی است و به هیچ وجه به رفتنش فکر نمی کنند.