مرجع خبری رئال مادرید : ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در مورد هم تیمی سابقش راموس گفت:” سرجیو دوست من است و همیشه سخت است که او را در پیراهن تیم دیگری ببینم. حیف شد که از رئال مادرید رفت اما بازیکن دیگری نظیر آلابا به تیم ملحق شد و زیبایی فوتبال این است که انسان های جدیدی را می بینی. ماجرای راموس از این حیث برای من عجیب بود که او سالها با رئال مادرید در ارتباط بود اما فوتبال در جریان است و بازیکنان در تیم های مختلف جا به جا می شوند.”

کاسیاس در مراسم معارفه لیگ ملی چالش های فضای مجازی در پلیس ملی اسپانیا حضور پیدا کرده بود. وی در مورد بازی رئال و اینتر گفت که رئال یک بازی بسیار جدی داشته و افزود:” سه امتیاز خیلی خوب را برای شروع تورنمنت مهمی نظیر چمپیونزلیگ کسب کردند. خیلی زود است که شانس تیمی را بیشتر بدانیم . دیروز پی اس جی به تساوی 1-1 رسید و رئال با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.  باید منتظر ماه مارس یا آوریل باشیم تا بتوانیم ببینیم که چه تیمی شانس دارد.”

وی در مورد وینیسیوس هم صحبت کرد:” همه می خواهیم که به پیشرفتش ادامه بدهد. بازیکن جوانی است اما هر لحظه بهتر می شود و این خیلی خوب است. بازیکن بسیار بزرگی است. آنچلوتی مربی ایده آلی است که آرامش فوق العاده ای دارد و نتایج خوبی را کسب می کند. به تلاش ادامه می دهد و خیلی خوب کار می کند. “