مرجع خبری رئال مادرید : هوگو دورو محصول آکادمی ختافه فصل گذشته قرضی در کاستیا بازی کرد و حالا به والنسیا رفته و امشب می تواند مقابل رئال مادرید بازی کند.

وی اظهار داشت :” بازی مقابل رئال مادرید مشکل اما زیباست. اما امتیازات بازی مقابل رئال مادرید به اندازه امتیازات بازی مقابل اوساسونا هستند. چه ببریم و چه ببازیم هنوز خیلی مانده است. مثل همیشه به دنبال سه امتیاز هستیم. سال گذشته این فرصت را داشتم تا چند بازی در تیم بزرگسالان داشته باشم و فهمیدم که رختکن مملو از بازیکنان فوق العاده است. با من برخورد بسیار خوبی داشتند و خاطره خوشی از این باشگاه و بازیکنانش دارم. به کوریا چیزی در مورد وینیسیوس نگفتم اما فکر نکنم که نیازی به توصیه های من داشته باشد چرا که خودش می داند که چه کار می کند. بازیکن بزرگی است.  در سال گذشته فکر می کردم انتقال قرضی گزینه خوبی باشد. می خواستم به یک تیم دسته دومی بروم اما  گزینه کاستیا مطرح شد. مانو فرناندز که مربی من در آکادمی ختافه بود در باشگاه رئال کار می کرد و  به این نتیجه رسیدم که رئال بهترین گزینه برای من است. رئال مادرید بازتاب جهانی دارد و حتی در مورد آکادمی اش هم همین طور است چرا که یک سال حضور در رئال تجربه خوبی است. می دانستم که رئال به خاطر مشکلات کرونا خریدی نخواهد داشت و در طول سال مصدومیت های زیادی رخ می دهد. می دانستم که می توانم یک سال در تیم کاستیا با رائول ابشم و فرصت هایی در تیم بزرگسالان داشته باشم. در ترکیب رئال در لالیگا و چمپیونزلیگ بازی کردم، کاری که کمتر کسی ممکن است انجام داده باشد.با رائول رابطه خوبی داشتم. بازییکن فوق العاده ای بود و مربی بزرگی است. شخصیت بزرگی دارد و شخصیت دوران بازی خود را به مربیگری خود منتقل کرده است. دنیا را قورت خواهد داد. سال گذشته را حقیقتا خوب آغاز کردم. در آن زمان من را برای تمرینات تیم بزرگسالان دعوت کردم. وقتی برگشتم لاتاسا شرایط بی نظیری داشت. نقشم کمرنگ تر شد اما همه چیز عالی پیش رفت. سال خوبی داشتم و راضی هستم.”

تیری کوریا دفاع کناری والنسیا هم در مورد بازی امشب صحبت کرد:” مقابل حریف سرشناسی قرار می گیریم اما برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد. هر تیمی نقطه ضعفی دارد و مربی روی آن کار می کند. رئال مادرید بازییکنان باکیفیتی دارد اما سعی می کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم و از ضدحملات استفاده کنیم و به آنها ضربه بزنیم. بازی رئال مادرید مقابل لوانته را دیدم چرا که برای دیدن دوستم روبن وزو به ورزشگاه رفته بودم. رئال مادرید تیم بی نظیری دارد. ممکن است که در برخی پس تها قوی نباشند و باید از این مسائل استفاده کنیم. سال گذشته در مادرید مقابل وینیسیوس بازی کردم. آن بازی برای تیم خوب نبود. در آن زمان می دانستم که بازیکن خوبی است. سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم تا به تیم کمک کنم.”