مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور دومین گلزن برتر فصل رئال است که در ده بازی خود پنج گل زده و دو پاس  گل داده است و هواداران و آنچلوتی هم دوستش دارند. وینیسیوس البته جدا از فوتبال به مسائل مالی زندگی اش هم خیلی اهمیت می دهد. در حقیقت تیمی دوازده نفره برای وینیسیوس انحصارا برای او کار می کنند و تیمی 27 نفره دیگر نیز در خدمتش هستند ه چند که خدماتشان اختصاصی نیست و دسته دوم برای افراد دیگری نیز کار می کنند.

گلوبو امروز در گزارشی به بررسی بخش های منفی زندگی وینیسیوس جونیور پرداخته است. یک آشپز فرانسوی مسئول پختن غذاهای مناسب و مورد علاقه اوست. از سویی تیاگو لوبو که در ماه های اول کرونا نیز به خانه اش رفته بود و او بدنسازی می کرد هم حالا به تیمش اضافه شده است. وینیسیوس دفتری را دارد که برای او کار می کنند که شامل یک “دفتر خانوادگی” برای مدیریت امور خانوادگی می شود. شرکتی دیگر مسائل تبلیغاتی او و همکاری هایش با شرکت هایی نظیر شرکت ساعت سازی ایتالیایی گاگا میلانو و محصولات نایکی و دولچه گابانا را مدیریت می کنند. از سویی او با آژانس TFM نیز همکاری می کند که در طول دوران فوتبالش مسائل شخصی او را مدیریت کرده و البته با ستارگان دیگری نظیر امرسون رویال نیز همکاری دارند.

فدریکو پنیا مدیر اجرایی آژآکس TFM در مورد ساختار این شرکت گفت:” هدف ما مشورت دادن به هر بازیکن است تا بهترین تصمیم را بگیرد.” در حقیقت این شرکت بیشتر از هر چیز روی محافظت از وجهه و چهره بازیکنان کار می کند.

البته کرونا روی همه مسائل تاثیر گذاشته و وینیسیوس نیز به خاطر کرونا نسبت به گذشته از نظر تبلیغاتی کمرنگ تر شده است. صفحه یوتیوبش که بین سپتامبر تا اکتبر 2019 خیلی فعال بود و به یک میلیون دنبال کننده رسیده بود حالا خیلی در آن کمرنگ تر است اما با پایان کرونا به تدریج دوباره فعالیت ها در این زمینه از سر گرفته یم شود.

از سویی وینیسیوس شرکت خیریه خود را دارد. او انستیتو وینیسیوس جونیور را در برزیل تاسیس کرده که روی تربیت کودکان نیازمند فعالیت می کند و نزدیک دو میلیون دلار برای آن هزینه کرده است.