مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو لوپز بازییکن اسبق آکادمی رئال مادرید در حال حاضر در تیم بازل در فوتبال سوئیس توپ می زند. قرارداد سرجیو با رئال در تابستان قبلی به پایان رسید. او در پست دفاع راست بازی می کند و حالا به فوتبالش در لیگ سوئیس ادامه می دهد.

سرجیو لوپز در بازی دوستانه پیش فصل در سال 2018 در تیم بزرگسالان مقابل یونایتد بازی کرد و در دقیقه 61 به جای اودریوزولا وارد زمین شد. خودش تعریف می کند:” ما را برای گرم کردن فرستادند و به ما گفتند که از دقیقه 60 وارد زمین می شویم. فقط به اسکوربرد نگاه می کردم تا وارد شوم. اولین بازی در رئال حس رضایت بزرگی داشت. یاد خانواده و دوستانم افتادم. کمی استرس پیدا داشتم اما وقتی وارد زمین می شوی فراموشش می کنی. عجیب بود چرا که 50 هزار هوادار روی سکوها بودند اما چیزی نمی شنیدم. قبل از رفتن به کاستیا، بورنموث به سراغم آمد. پیشنهادی پنج میلیون یورویی دادند اما تواق حاصل نشد. البته گذشته ها گذشته است و از اتفاقی که برایم افتاده  خوشحالم و حالا در بازل هستم.”

وی که فصل گذشته قرضی به وایادولید رفته در مورد دنی کارواخال هم صحبت کرد:” این شانس را داشتم تا با او تمرین کنم و بدون تردید یکی از بهترین دفاع راست های دنیاست البته اگر بهترین نباشد. توصیه های زیادی به من می دهد و به عنوان یک محصول آکادمی و یک اسپانیایی باید به او نگاه کرد.”