مرجع خبری رئال مادرید : کارلس پویول بازیکن اسبق بارسلونا در مورد ال کلاسیکو صحبت کرد و گفت که پیکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است که می تواند بهترین نمایش خود را در ال کلاسیکو داشته باشد. پویول بیان کرد:” اگر بخواهم یک ال کلاسیکویم را انتخاب کنم، پیروزی 6-2 در برنابئو  را به واسطه بازی و نتیجه را انتخاب می کنم  چرا  برای قهرمانی لالیگا مهم بود و خودم گل دوم بارسا را در ان بازی زدم. گلزنی برای من فوق العاده بود. گلهای زیادی نزدم و گلزنی درا لک لاسیکو همیشه خاص است. در لحظه ای مشکل گل زدم چرا که رئال پیش افتاد و با آن گل پیش افتادیم و نتیجه دو بر یک شد. حقیقت این است که هماهنگی من با جرارد خیلی سریع بود. هماهنگی ما باعث شد تا خیلی راحت با هم کار کنیم.”

سرجیو بوسکتس در مورد ال کلاسیکو گفت:” بردن به ما اعتماد به نفس می دهد و کمک می کند که به صدر جدول لالیگا نزدیک شویم. از رئال خیلی دور نیستیم. فقط دو امتیاز فاصله داریم. هنوز هیلی از لالیگا مانده است اما مهم است که برای بردن اعتماد به نفس پیدا کنند. روی خودمان تمرکز  داریم.” بنزما سطح خیلی خوبی داشته است. بازیکن تاپی است. اما رئال مادرید فقط به بنزما وینیسیوس وابسته نیست بلکه تیم خوبی دارند. ما هم اسلحه های خود را داریم. اگر متحد باشیم و استادیوم پر شود، قدرتمندتر خواهیم بود. به او نیاز داریم و قطعا واکنش خوبی خواهد داشت. دوست دارم که خوب بازی کنیم و برنده شویم.”

پیکه هم در مورد ال کلاسیکو صحبت کرد:” مشکلی نیست که رئال مادرید شانس خود را بیشتر بداند اما در ال کلاسیکو شانس تیمی بیشتر نیست. هر دو یتم شرایط خوبی دارند. بحران خود را پشت سر گذاشته ایم اما در لالیگا در بالای جدول هستیم و در چمپیونزلیگ نیز احیا شده ایم. وینیسیوس سریع تر است و بیشتر شبیه وینگر خالص است. آنسو استعداد گلزنی دارد و می تواند به عنوان مهاجم بازی کند. آنسو گلزن تر است و وینیسیوس انرژیک تر است و در دریبل زنی یکی از بهترین های دنیاست. بنزما با رفتن رونالدو نقش جانشینی او را به خوبی پذیرفته است. کریم گلزنی می کند. در سالهای اخیر خوب کار کرده است.”