مرجع خبری رئال مادرید : صبر یکی از ویژگی های مفید و موثر در زندگی است اما معمولا در فوتبال به خصوص در تیم های بزرگ چیزی به اسم صبر مفهومی ندارد. وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو سه بازیکنی هستند که در رئال به خوبی این مسئله را می دانند. آنها به خاطر عجول بودن کارشناسان و خبرنگاران با انتقادهای زیادی مواجه شدند اما حالا می درخشند و آینده درخشانی پیش روی خود دارند.

در حقیقت وینیسیوس از جنگیدن دست نکشید. او در مقابل تمسخرها و انتقادها مقاومت کرد چرا که می دانست روزهای بزرگی در راه است.وینی در این فصل با هفت گل در یازده بازی عملکرد بی نظیری داشته و فوق العاده ظاهرشده است و جایگاهش را در ترکیب تیم آنچلوتی در پست بال چپ کاملا تثبیت کرده است. رودریگو هرگز به اندازه وینیسیوس تحت فشار نبوده چرا که شاید در مقابل دروازه کمتر از وینی موقعیت از دست داده اما روند خوبی داشته و خوش درخشیده است.  رودریگو فقط 19 بازی در چمپیونزلیگ داشته که هفت گل به ثمر رسانده است. با این وجود رودریگو نیز در این فصل به عنوان یک ذخیره طلایی خودش را ثابت کرده است.

از سویی میلیتائو 23 ساله نیز تا اواخر فصل گذشته در آستانه جدایی از رئال بود چرا که فرصت کافی به اندازه خودش پیدا نمی کرد. دقایق اندکش باعث شده بود تا برخی او را با وودگیت و ساموئل مقایسه کنند که مدافعان گرانقیمت و ناموفق دیگر بودند. اما میلیتائو ناامید نشد و حالا با رفتن واران و راموس به یکی از لیدرهای خط دفاعی تبدیل شده است.