مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز امروز به تمرین رئال مادرید رفت و از مودریچ، کارواخال و مارسلو تجلیل کرد.

مودریچ که به 400 بازی در رئال مادرید رسیده بود، گفت:” این بی نظیر است. افتخار بزرگی است که 400 بازی در رئال مادرید داشته باشم. این مایه خوشبختی و غرور بزرگی است. امیدوارم که همچنان بازیهای بیشتری داشته باشد و ببینیم که به چه عددی می رسد.از زمانی که به رئال امدم همه اتفاقی که برایم رخ داد، بی نظیر بوده است. هرگز فکر نمی کردم که به چیزی که تا کنون به آن رسیدم، دست پیدا کنم. بیش از 9 سال رویا و خوشحالی داشتم. این غیرقابل توصیف است. از وقتی که به رئال امدم از همه چیز لذت بردم و رویایم برای بازی در رئال به تحقق پیوست. همه اتفاقاتی که برایم رخ داد بی نظیر بودند و هرگز تصورش را نمی کردم. خوشحالم و به خاطر همه چیزهایی که در این مدت برایم رخ داده، تشکر می کنم. به جوان تر ها توصیه می کنم که به فوتبال بازی کردن ادامه بدهند و تلاش کنند تا به اهدافشان برسند. باید بجنگند، به خودشان باور داشته باشند و هر روز برای دستیابی به اهداف تلاش کنند و به نظرم با تعهد و تلاش می توان به هر چیزی دست پیدا کرد.”

کارواخال نیز در مورد رسیدن به 300 بازی در رئال مادرید گفت:” باعث افتخار بزرگی است که به چنین تعداد بازیهایی با این پیراهن برسی. دوست دارم که در این جا نمانم وبه چیزهای بیشتری برسم. امیدوارم که بتوانم به کمک به این باشگاه برای دستیابی به جامهای بیشتر ادامه بدهم. همیشه چیزهای بیشتری می خواهی و تا دو روز دیگر بازی دیگری داریم و می خواهم که دوباره با این پیراهن پیروز شوم. تصور می کنم که وقتی بازنشسته شوم یا دیگر در این باشگاه نباشم بیشتر یاد این بازیها بیافتم اما در حال حاضر زیاد به عقب نگاه نمی کنم. به جلو نگاه می کنم چرا که می خواهم چیزهای بیشتری در این باشگاه کسب کنم. توانستم که به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم. به تدریج در بازیهای بعدی در تیم جا می افتم و تلاش می کنم تا دقایق بیشتری داشته باشم و فرم خوب خود را پیدا کنم. امیدوارم که مصدومیت ها کمتر فرصت را از من بگیرند و بتوانم با ثبات بیشتری بازی کنم.”

مارسلو نیز در مورد رسیدن به صد بازی چمپیونزلیگی مقابل شاختار گفت :” برایم خیلی خوشایند است. این به معنی تحقق یک هدف است. می خواهم به اهداف بیشتری دست پیدا کنم و امیدوارم بازیهای بیشتری داشته باشم و این عدد بیشتر شود. بازیهای مهم زیادی داشتم و فینال هایی را بردم اما بدون بازی اول بقیه بازیها نیز ممکن نبود.”