مرجع خبری رئال مادرید : شبکه برزیلی “اسپورته اینترتاتیوو” مصاحبه ای اختصاصی را از وینیسیوس جونیور پخش کرد.

وینی در مورد توهین های نژادپرستانه به خودش در نیوکمپ گفت:” از نزدیکی هواداران رد می شدم. دیدم که یک بچه به سمتم انگشتش را نشان می دهد اما با توجه به این که بچه بود، توجهی نکردم… اما فرد دیگری به من توهین کرد و با انگشتم اسکوربورد را به او نشان دادم تا بداند که او را دیده ام. نژادپرستی؟ به نظرم باید شدیدترین تنبیه ها در نظر گرفته شود تا این اتفاقات تکرار نشد. من در آن لحظه روی بازی تمرکز داشتم و نمی خواستم چیزی بگویم.”

وی در مورد آنچلوتی گفت:” همیشه از من می خواهد که تمرکز داشته باشم. گاهی حواسم پرت می شود و یادم می اندازد که حواسم را جمع کنم چرا که می داند که تمرکز برای تیم مهمترین بخش است. مقابل شاختار بعد از یکی از صحنه ها به من گفت:” اگر باز هم توپ لو بدهی، تعویضت می کنم!”

وینی در مورد تمجیدها و انتقادها از خودش هم صحبت کرد:” وقتی به رئال ملحق شدم، فشار بزرگی روی من وجود داشت. همیشه چنین فشاری را روی یک بازییکن جوان ندیده بودم. شاید علتش قیمتش بود.”

وینی در مورد امباپه هم صحبت کرد:” همه بازیکنان می خواهند با امباپه بازی کنند. بازیکن بسیار بزرگی است، رونالدو و مسی هم همین طور بودند. نماد نسلی جدید است که می تواند تا سالها بدرخشد.”