مرجع خبری رئال مادرید : شروع درخشان وینیسیوس در شروع فصل مدیران رئال مادرید را وادار کرده که به تمدید قرارداد و افزایش دستمزد فکر کنند.

وینی در حال حاضر یکی از کمترین دستمزدها را در رئال دریافت می کند و به همین خاطر به گفته مارکا مدیران رئال در فکر تمدید قراردادش هستند. قرارداد فعلی وینیسیوس تا 2024 اعتبار دارند که هنوز مدت زیادی تا پایان قراردادش مانده اما حقیقت این است که این بازیکن و باشگاه درک می کنند که باید به زودی برای افزایش دستمزد با هم جلسه بگذارند.

وینیسیوس شروع فصل فوق العاده ای داشته و به یکی از ستارگان رئال تبدیل شده است و به همین خاطر است که مدیران رئال مجبور هستند که زودتر از موعد معمول به سراغ تمدید قراردادش بروند. به طور مثال نمایش درخشان کورتوا باعث شد تا مدیران رئال در تابستان قبلی در فاصله سه سال تا اتمام قرارداد، دستمزدش را افزایش دبهند و قراردادش را تمدید کنند.

وینیسیوس با احتساب مالیات سالی 3.5 میلیون یورو برای رئال مادرید هزیینه دارد که انتظار می رود که در قرارداد بعدی به دستمزد سالانه 10 میلیون یورو با احتساب مالیات برسد. قطعا باشگاه های دیگر حاضرد تا دستمزدهای بسیار بیشتری را برای ستاره ای نظیر وینیسیوس بپردازند و به همین خاطر است که رئال باید دست به کار شود و دستمزد این بازیکن را تمدید کند.