مرجع خبری رئال مادرید : دنتینیو ستاره 32 ساله شاختار در مورد بازی تیمش و رئال مادرید صحبت کرد:” خیلی خوشبین هستم. آماده این بازی هستم. سال گذشته خاطرات خوشی از بازی مقابل رئال داشتم. بازی خیلی خاصی بود. در حقیقت هر دو بازی خاص بودند. در حالی به مادرید رفتیم که به علت کرونا هفت، هشت بازیکن را نداشتیم. در حالی به اسپانیا رفتیم که می گفتند هیچ شانسی نداریم. اما ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم و نتیجه فوق العاده ای گرفتیم. بین دو نیمه سه گل پیش بودیم، باورم نمی شد. در سکوت به رختکن رفتیم. به همدیگر نگاه می کردیم و باور نمی کردیم. اما این یک حقیقت بود. خاطره بی نظیری بود. از بهترین خاطرات فوتبالی من است. قطعا تلاش می کنیم تا آن نتیجه را تکرار کنیم. می توانیم خیلی دقت داشته باشیم. هر اشتباه کوچکی می تواند به یک گل ختم شود چرا که رئال مادرید کیفیت بسیار بالایی دارد. می دانیم که فصل گذشته هم به آن رسیدیم. بازی در برنابئو یک رویاست. در سال 2005 و وقتی در کورینتیانس بودم، به برنابئو رفتم. عکس های زیادی گرفتم. با خودم گفتم که روزی در آن جا بازی خواهم کرد. راستش رئال در سال 2008 به خرید من فکر می کرد. نمایندگانشان برای دیدن بازی کورینتیانس امده بودند و گل هم زدند.  بازی مقابل رئال برایم خوش شانسی آورده است. در سال 2015 در اوکراین به آنها گل زدم هر چند که باختیم. پارسال در هر دو بازی مقابلشان گل زدم. از شکست دور رفت یاد گرفتیم که نباید اشتباهاتمان را تکرار کنیم. آن بازی را خوب شروع کردیم اما گلی را خوردیم که نباید می خوردیم. بعد از آن همه چیز عوض شد. زمانی که وینیسیسو، بنزما و مودریچ را پیش رو داری، حق یک ثانیه اشتباه هم نداری. باید در کل 90  دقیقه تمرکز داشته باشی. برای رئال مادرید احترام زیادی قائل هستم. باعث افتخار است که مقابلش بازی کنم. رونالدو و روبرتو کارلوس که دو تن از اسطوره هایم هستند، در آن جا باز کرده اند. با هر دویشان در کورنتیانس بازی کردم.  وینیسیوس؟ بازیکن بزرگی است. از وقتی در فلامینگو بود او را دنبال می کردم. می دانستم که بازیکن بزرگی خواهد شد. حالا پیشرفت کرده است. آینده بسیار درخشانی در رئال خواهد داشت. در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره است. همه چیز برای تبدیل شدن به یک ستاره را دارد. در کیف گل سوم را به ما زد. باید با تواضع به تلاش ادامه بدهد. از نوبدش در لیست برزیل متعجب شدم چرا که از بهترین بازیکنان حال حاضر است. البته تیته مربی بزرگی است و تفکران خود را دارد. اگر وینیسیوس در این سطح در تیمی نظیر رئال بماند شانس زیادی برای حضور در جام جهانی را دارد. بنزما را هم خیلی دوست دارم. مهاجمی است که کیفیت بی نظیری دارد. مارسلو، کاسمیرو و … نیز همین طور اما بنزما را دوست دارم. طبیعی است که با فصل فوق العاده ای که داشته در مورد توپ طلا صحبت شود.”

دی زربی سرمربی ایتالیایی شاختار نیز در مورد بازی چهارشنبه شب صحبت کرد:” مهم نیست که حریف چقدر مشکل باشد، قطعا سعی می کنیم که فلسفه خود را داشته باشیم. بازی مقابل بارسا و بازیهای دیگری را هم دیده ام. باید شرایط وینیسیوس، بنزما و سایر بازیکنان را مد نظر قرار بدهیم. فلسفه ما یکسان است و با بازیکنانمان پیش خواهیم رفت. کارلو برای مربیان یک الگو است. آرامش را به بازیکنان منتقل می کند. باید او را مثل یک الگو ببینیم.  یکی از قوی ترین مربیان دنیاست. فکر می کنم که وینیسیوس برای خیلی ها یک الگو است. این را با سبک بازیش نشان داده است. با این که خیلی جوان است، پیراهن رئال مادرید را می پوشد که برای یک بازیکن پیراهن سنگینی است. توانایی هایش را نشان داده و قطعا برای بسیاری از بازیکنان یک الگو است. به نظرم این که هنوز گل نزده ایم، یک اتفاق است چرا که مقابل شریف 25 شوت زدیم. مقابل اینتر نیز موقعیت های زیادی داشتیم و تا زمان گل سوم رئال هم همین بود. بدون ترائوره بازی می کنیم. این یک توجیه نیست اما نقش دارد. ”

دودو دیگر بازیکن شاختار نیز گفت:” باید اتفاقات سال گذشته و قدیم را فراموش کنیم. به هم تیمی هایم و مربی باور دارم. باید سعی کنیم که بازی خوب و شایسته ای داشته باشیم.  خط خوردن وینیسیوس از تیم ملی تصمیم من نبود. قطعا وینیسیوس به تلاش ادامه می دهد. قطعا با تلاشی که دارد به تیم ملی دعوت خواهد شد.می دانیم که در  بازی رفت در نیمه اول مقابل رئال خیلی خوب بازی کردیم. اشتباهاتی داشتیم. مهم این است که در شکلی بسیار جدی به بازی رسیدیم. به مربی باور داریم و آماده بازی خواهیم بود.می خواهیم فوتبال خودمان را ارائه بدهیم. نتیجه بازی رفت روی ما تاثیری نمی گذارد. “