مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی نه تنها در این فصل با 9 گل درخشان ظاهر شده بلکه با عملکرد و سبک بازیش سبک رئال مادرید را هم مشخص می کند. در حقیقت وینی در این فصل از امباپه سه گل بیشتر زده است.

ستاره برزیلی در این فصل 48 دریبل داشته، 12 پاس منجر به موقعیت گل داشته، پنج پاس گل داده و قطعا مهمترین عنصر هجومی تیم کارلتو است. در حقیقت کارلتو در یک چهارم دفاعی زمین حریف با هشت توپربایی بهترین آمار را در میان بازیکنان رئال داشته و با موفقیت در 26 دوئل فردی چهارمین بازیکن رئال از این حیث به شمار می رود.

بازیکنان رئال به وینیسیوس اعتماد دارند و سعی می کنند که توپ را به او برسانند. در حقیقت در مقابل الچه 50 درصد از حملات رئال از جناح چپ یعنی از سمت وینیسیوس بود، 38 درصد از جناح راست و 12 درصد از وسط. کروس که معمار بازی رئال مادری داست در زمین الچه 14 پاس به وینیسیوس داد و ده تا به مودریچ. بازیکن آلمانی فقط پنج پاس به ماریانو داد. در حقیقت سبک بازی بی نظیر وینیسیوس باعث می شود که هم تیمی ها روی او حساب کنند و سعی کنند که هر طور که شده توپ را به او برسانند. وینیسیوس در  این فصل هر 9:31 دقیقه یک دریبل موفق داشته در حالی که به طور مثال نیمار هر 9:33 دقیقه یک دریبل موفق داشته است. امباپه در این فصل هر 10:27 دقیقه یک دریبل موفق داشته و رافینیا، بازیکنی که تیته او را به وینیسیوس ترجیح داده هر 12:52 دقیقه یک دریبل موفق داشته است. وینیسیوس با 33 دریبل موفق در لالیگا رکورد دار است و کاراسکو از اتلتیکو با 31 ت تا در رده بعدی است.