مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مقابل گرانادا یک پیروزی قاطعانه را کسب کرد و در انتظار نتیجه بازی امشب سوسیه داد به صدر جدول رسید.

رئال مادرید در زمین گرانادا کاملا از حریف سر بود. در حقیقت رئال مادرید در هر کدام از دو نیمه دو گل زد اما می توانست گلهای بسیار بیشتری بزند. رئال در نیمه اول روی دو پاس استادانه کروس توسط آسنسیو (فراری تماشایی از سمت راست) و ناچو (روی کرنر) به گل رسید. در حالی که رئال تیم سوار بر میدان بود، گرانادا خیلی اتفاقی و با شوتی که در میانه راه به ناچو برخورد کرده بود، به گل رسید.

رئال اما نیمه دوم را جدی دنبال کرد و بازی کاملا یکطرفه دنبال شد. پس از آن که چندین موقعیت از دست رفت، بالاخره روی یک ضدحمله سرعتی، وینیسیوس در موقعیت دروازه خالی با پاس مودریچ صاحب توپ شد و گل زد. وینی در ادامه فصل درخشانش ، گرانادا را ده نفره کرد تا دقایق پایانی برای رئال حالت تمرینی داشته باشد. فرلاند مندی که از زمان بازگشتش نمایش خوبی داشته گل چهارم را هم زد تا رئال مادرید یک پیروزی آسان را کسب کند.

رئال مادرید بدین ترتیب با یک پیروزی شیرین و دلچسب آماده سفر به مولداوی شد. رئال حالا باید مقابل شریف با کسب پیروزی صعودش از مرحله گروهی چمپیونزلیگ را قطعی کند و آماده ماراتن سخت و سه بازی مقابل سویا، بیلبائو و سوسیه داد شود.