مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد مسائل مختلف با کوریره دلوا اسپورت صحبت کرد.

لالیگا:” رقابت نزدیک تر از قبل است. تیم هایی نظیر سویا و سوسیه داد رشد کرده اند و رایو هم خوب کار کرده است.”

رئال مادرید:” پیشنهادشان یک سورپرایز فوق العاده بود. من هرگز تماسم با باشگاه را از دست نداده بودم. اگر دست من بود، تا آخر عمرم در رئال می ماندم. هیچ جایی برای فوتبال و زندگی بهتر از این جا نیست. در رئال مادرید همه چیز نغییرناپذیر است، تنها چیزی که تغییر می کند مربیان است. فیزیوتراپ ها، بدنسازان، خبرنگاران، دیدگاه، توقعات برای بزرگی با وجود ضررهای ناشی از کرونا هیچ فرقی نکرده اند. تا یک سال دیگر برنابئوی جدید آماده خواهد بود. پرز اهدافی جدی برای تابستان دارد. هالند و امباپه؟ بعدا صحبت می کنیم (می خندد).”

لئوناردو از این که در مورد امباپه صحبت کردی ناراحت شد:”شاید اگر جوان تر بودم طور دیگری جواب می دادم اما حالا در مرحله ای از زندگی هستم که می خواهم در آرامش باشم. از سال 1977 در فوتبال هستم. تقریبا 46 سال است که در فوتبال هستم و 30 سال است که مربیگری می کنم. از 1200 بازی عبور کرده ام. حسابش از دستم در رفته است. وقت و انگیزه برای دعوا کردن ندارم. روزی که پرز بخواهد من را اخراج کند، عصبانی نخواهم شد.”

سوپرلیگ و تغییرات:”فوتبال باید خیلی سریع رشد کند. در ابتدا باید تعداد بازیها کم شود. تعداد بازیها بد و بیش از حد است. کیفیت نمایش به شدت افت کرده است. بازیکنان بیش از این نمی توانند بازی کنند. برخی نمی خواهند به تیم ملی بروند. خستگی، مصدومیت ها، بازیهایی با نتیجه ده بر صفر و … دیگر کافی است.”

چام جهانی دو سال یک بار:” تاکید می کنم که باید بازیها کمتر شود و همین طور وقفه بازیهای ملی کمتر شود. با ونگر صحبت کردم. مطمئنم که بازیکنان حاضرند تا با کاهش تعداد بازیها دستمزدشان را کم کنند، مربیان هم همین طور. فوتبال بیش از این تحمل ندارد. ایده سوپرلیگ بر اساس این درخواست برای تغییر ایجاد شده است. ”

ایده ها:”یک مربی اماده است تا با مشخصه های بازیکنانش هماهنگ شود. احمقانه است که اگر مهاجمی نظیر وینیسیوس را داشته باشی که به پاهایش موتورسیکلت بسته و نخواهی ضدحمله بزنی. یا مثلا وقتی رونالدو را داشته باشم، به دنبال روشی هستم تا توپ به او برسد و از او نمی خواهم که عقب بیاید. در مورد ایبرا نیز همین طور است. دو مدل بازیکن وجود دارند: آنهایی که تفاوت ایجاد می کنند و آنهایی که باید بدوند. به تفکراتی نظیر سبک گواردیولا یا سبک ساری اعتقاد ندارم. به هویت تیمی باور دارم.”

مطرح شدن اسمت در اسناد فرار مالیاتی پاندورا:” فرار مالیاتی در کار نبود. یک شرکت تاسیس کردم تا تبلیغاتم را بر اساس قوانین مالیاتی انگلیس مدیریت کند چرا که در آن جا درآمدهای خارجی از مالیات معاف هستند. در نهایت این شرکت تعطیل شد. در مورد هزاران یورو صحبت می کنیم نه میلیون ها یورو. یک قاضی اسپانیایی به من توضیح داد که اختلاف زیادی میان فرار مالیاتی و نپرداختن مالیات وجود ندارد. من هرگز به دنبال کارهای کثیف نیستم.”

تیم ملی ایتالیا:” در ژوئن یک معجزه رخ داد و باید متشکر باشیم. تیم ملی فرانسه از اسپانیا، فرانسه، آلمان، انگلیس، بلژیک و … ضعیف تر است. انگیزه ها و شرایط مناب نقش داشتند و مانچینی به شکلی فوق العاده تیم را آماده بازی ها کرد. پلی آف؟ قرعه مشکلی است اما صعود خواهیم کرد.”

اسکودتو:”طبیعی است که یوونتوس شرایط مشکلی داشته باشد چرا که پس از سالهای موفق در حال بازسازی هستند. اینتر، میلان و ناگپولی برای قهرمانی رقابت می کنند هر چند که از دست دادن اوسیمن ضربه بزرگی برای ناپولی است. اسپالتی عالی کار کرده و با دلارنتیس همچنان به عنوان یک دوست در تماس هستم.”