مرجع خبری رئال مادرید : جولن لوپتگی سرمربی سویا در مورد تقابل تیمش و رئال مادرید در برنابئو صحبت کرد. وی اظهار داشت :” باید مقابل صدرنشین کنونی لالیگا و یکی از بهترین تیم های دنیا بازی کنیم. شرایط خوبی دارند و امسال خیلی رشد کرده اند. بازی مهم و زیبایی است که سه امتیاز در آن در جریان است. انگیزه بالایی داریم. برای بردن باید سطح خیلی بالایی از همه نظر داشته باشیم و راه دیگری برای تقابل با رئال بهتر از این نیست که بهترین سطحت را ارائه بدهی. باید یک بازی کامل داشته باشیم.”

وی در مورد وینیسیوس صحبت کرد:” خیلی رشد کرده و در شرایط خیلی خوبی است اما همه بازیکنان رئال همین طور هستند. اما برای این که دستاورد خوبی داشته باشیم باید روی خودمان تمرکز کنیم و زیاد به حریفان نگاه نکنیم. مشکلاتی در زمینه مصدومیت داشته ایم وبرخی بازیکنان دچار مصدومیت طولانی مدت شده اند. با 22 بازیکن سفر می کنیم و ببینیم چه شرایطی دارند. دیگو کارلوس؟ فردا ببینیم که چطور خواهد بود. نه فقط او بلک بازیکنان دیگر.”

لوپتگی در مورد تجربه مربیگری در رئال هم صحبت کرد:” گذشته ام؟ مهم کسب سه امتیاز است. در یک زمین مشکل مقابل یک حریف مشکل بازی خواهیم کرد.”