مرجع خبری رئال مادرید : مسیر رئال مادرید و گرت بیل از هم جدا شده است. جاناتان بارنت وکیل گرت بیل در صحبت هایی عجیب هواداران رئال را چندش انگیز خواند و بازیکن ولزی هیچ واکنشی نداشت و به شکل غیرمستقیم با سکوتش حرفهای او را تایید کرد.

کانون هواداران رئال مادرید در بیانیه ای به بارنت حمله کرد. البته رفتار خود بیل هم به شدت رئالی ها را آزرده است. بیل پس از دو ماه مصدومیت در رئال مادرید به تیم ملی ولز رفت و یک بازی داشت که بعد از آن دوباره مصدوم شد و حدود یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود! بیل تمام تمرکزش را روی تیم ملی ولز گذاشته آن هم در حالی که در رئال مادرید سالی 14.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند. احتمالا بیل در ماه های آینده تلاش خواهد کرد تا خودش را در آماده ترین شرایط ممکن به بازی مقابل اتریش در مسیر پلی آف راهیابی به جام جهانی برساند. برنده این بازی به مصاف برنده بازی اسکاتلند و اوکراین می رود.  بیل دو سال پیش پرچم “ولز، گلف و رئال مادرید، به این ترتیب” را به دست گرفت و به شدت رئالی ها را مسخره کرد و نشان داد که حتی تفریحی همچون گلف را به رئال مادرید ترجیح می دهد. بیل نه تنها در رئال بلکه در حضور قرضی در تاتنهام هم موفق نبود چرا که در تیم انگلیسی فقط 1667 دقیقه بازی کرد که شانزده گل زد و سه پاس گل داد. حتی رفتن زیدان هم چیزی را برایش عوض نکرده چرا که در این فصل فقط 193 دقیقه بازی کرده و شش ماه دیگر با اتمام قراردادش از رئال مادرید خواهد رفت. آس در گزارشی کلیدهای اختلافات بیل با رئال مادرید را بررسی کرده است.

پستش: در فصل 15-2014 که دومین فصل بیل در رئال مادرید بود، بازیکن ولزی از طریق وکیلش جاناتان بارنت از پرز خواست تا با آنچلوتی صحبت کند و از او بخواهد که پستش را عوض کند. آنچلوتی به پرز گفت که نمی تواند به خاطر یک بازیکن در میانه فصل کل نقشه های تیم را تغییر بدهد. همان مسئله باعث شد تا پرز و کارلتو به اختلاف بخورند و مدیر رئال در پایان فصل تصمیم به اخراج آنچلوتی بگیرد. کارلتو بعد از آن با بیل صحبت کرد و به او گفت که چرا مستقیما با هم صحبت نکرده اند چرا که ترجیح می دهد که به جای ایجنت ها با خود بازیکنان صحبت کند.

تیم ملی ولز: گرت بیل به شدت دوست دارد تا تیم ملی ولز را پس از 64 سال دوباره به جام جهانی برساند. بیل در دو یورو حضور داشته و در سال 2016 به نیمه نهایی مسابقات رسید. گرت همیشه تیم ملی ولز را به رئال مادرید ترجیح داده است و یکی از دلایل نفرت هواداران رئال از خودش همین است.

گلف:گرت می گوید که هرگز فوتبال نمی بیند و ترجیح می دهد که گلف ببیند. او در فوریه 2019 در حالی در زمین لوانته توسط دوربین ها شکار شد که در موبایلش در حال تماشای گلف بود. در ژولای همان سال و وقتی که به خاطر مصدومیت به آئودی کاپ نرفته بود، به مسابقات گلف رفت. این اتفاق در آگوست 2020 هم تکرار شد، زمانی که به خواست خودش در بازی رئال مادرید در مقابل منچسترسیتی حاضر نشده بود.

بی تعصبی: بیل بارها پیش از اتمام بازیها برنابئو را ترک کرده و خیلی از اوقات که از لیست خط خورده هم برای تماشای بازیها نیامده است. تا پیش از این قوانینی در باشگاه وجود داشت که بازیکنان باید برای تماشای بازیها در ورزشگاه حاضر می شدند.

عدم هماهنگی: پس از 9 سال، بیل همچنان به زبان اسپانیایی تسلط ندارد و انگلیسی حرف می زند. بیل معمولا در ضیات های شام تیمی حضور ندارد و رابطه گرمی با هم تیمی هایش ندارد و در رختکن به جز مودریچ که از قبل او را می شناخته، دوست دیگری ندارد.