مرجع خبری رئال مادرید : اخیرا یک کتاب کمیک در مورد زندگی امباپه در فرانسه منتشر شده که از نظر فروش نیز بسیار موفقیت آمیز بوده است. این بازیکن به هدف شاره یک رئال مادرید تبدیل شده است.

فارو کارتونیست سرشناسی است که این کتابی کمیک مملو از کاریکاتور در مورد زندگی امباه منتشر کرده است. یکی از این بخش های کتاب مربوط به حضور امباپه در نوجوانی در آکادمی رئال مادرید است. زیدان او را زمین تمرین رئال می برد. وقتی که کیلیان می خواهد سوار خودروی زیدان شود از او می پرسد که آیا باید کفش هایش را در بیاورد. شب قبلش امباپه در حالی که رویای زیدان را می بیند، می گوید:” وای مامان، می توانم حتی رونالدو را از نزدیک ببینم!”

امباپه در هواپیما در مسیر برگشت از پدرش ویلفرد می پرسد:” مدیران رئال به تو چه گفتند؟”  که پدرش در جواب می گوید:” مهم نیست. آخر هفته خوبی داشتی؟” که این بازیکن که در آن زمان 14 ساله بوده، می گوید:” بهترین روز زندگی من بود.” امباپه در طول پرواز برگشت پیراهن رئال را از تنش در نمی آورد.

امباپه در بخش دیگری از این کتاب در مورد رد پیشنهاد رئال در زمان ترک موناکو می گوید:” ودیم (نایب رئیس موناکو) به من گفت که پیشنهاد رئال مادرید غیرقابل رد کردن است. به او گفتم که برای پیوستن به رئال خیلی زود هستم. من پاریسی هستم و نمی خواستم که این گونه از کشورم فرانسه خارج شوم.” در حقیقت ویلفرد پدر امباپه چند روز قبلش با الخلیفی دیدار می کند و مالک پی اس جی وعده می دهد تا پیشنهادی مشابه رئال بدهد تا موناکو ضرر نکند. ویلفرد می گوید:” برای من مهم بود که پی اس جی پیشنهادی مشابه را به موناکو بدهد.”

دلفین وهردین یکی از وکلای رونالدو نیز در این کتاب در زمان بررسی پیشنهادهایش وقتی به پیشنهاد پی اس جی می رسد، می گوید:” این بند نه، آن هم نه…” که این بازیکن در جوابش می گوید:” این قدر مشکل است؟ من فقط می خواهم که به من وعده بازی کردن بدهند. ” و در نهایت این وکیل به خانواده امباپه می گوید:” کیلیان بدون احتساب پاداش ها سالی 18 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.”

امباپه تقریبا یک ماه دیگر می تواند با رئال مادرید قرارداد ببندد و حالا اوکی دیاریو گزارش داده است که کیلیان اخیرا پیشنهاد حضور در ضیافت شام با الخلیفی و پوچتینو را رد کرده چرا که نمی خواهد چیزی از تمدید بشنود و خودش را برای جدایی آماده می کند که تقریبا یک ماه دیگر رخ خواهد داد. کیلیان می تواند یک ماه دیگر برای فصل بعد با رئال قرارداد ببندد.